Supply Chain Manager till Arbesko i Kumla

TNG Group AB / Inköpar- och marknadsjobb / Kumla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Kumla, Hallsberg, Örebro, Askersund, Laxå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Kumla, Hallsberg, Örebro, Askersund, Laxå eller i hela Sverige

Initiativrik och resultatorienterad Supply Chain Manager / inköp- och planeringschef till framgångsrika Arbesko i Kumla.

Vill du arbeta på ett företag med korta beslutsvägar, högt tempo och med ett starkt varumärke? Trivs du i en roll som innehåller både operativa och strategiska frågor? Bra. Då kan detta vara tjänsten för dig! Nu söker vi en Supply Chain Manager till framgångsrika Arbesko i Kumla. Du får en bred och varierande roll med stora möjligheter att påverka den fortsatta utvecklingen av inköps- och planeringsprocesserna i företaget. Du leder din avdelning och ansvarar för företagets planering, inköp och logistik. Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som medarbetare på Arbesko får du arbeta i en miljö som präglas av stolthet, historia och nytänk. Du blir en del av ett framgångsrikt företag med högt engagemang, högt tempo, starka värderingar och arbetsglädje.



DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen har du fullt personalansvar för en handfull medarbetare inom områdena planering, inköp och logistik. Ditt team ansvarar bland annat för:

* Att driva och utveckla planeringsprocessen och prognosarbetet
* Operativt och strategiskt inköp av ingående artiklar samt omkostnadsmaterial
* Leverantörsutveckling och förhandling med leverantörer
* Att driva och utveckla transportflöden både på land, sjö och flyg
* Uppföljning och analys av exempelvis lageromsättning, servicenivåer/leveransprecision samt inkuranser
* Att driva och utveckla försörjningsprocessen från ny produkt till industrialisering och löpande produktion
* Förbättringsprojekt inom inköp- och logistikområdet

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I rollen rapporterar du till företagets operativa chef.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har en relevant utbildning inom området samt ett antal års erfarenhet från en liknande roll. Sannolikt har du tidigare haft personalansvar. Vidare har du goda kunskaper inom planering, inköp och logistik, gärna från en producerande verksamhet. Du är en van användare av något affärssystem, gärna Dynamics, samt MS Office. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Som person agerar du på eget initiativ, får saker att hända, fokuserar på resultatet och tar ansvar för det. Du är övertygande och främjar planer och idéer framgångsrikt. Vidare är du systematisk och analytisk samt greppar komplexa frågor och problem snabbt. Du ger prov på specialistkompetens inom ditt yrkesområde och vill utvecklas kontinuerligt i din yrkesroll.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG Tech som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-12-10

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pär Johansson par.johansson@tng.se 070-3500307

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Nygatan 32
70211 Örebro

Kontorsadress
Nygatan 32

Jobbnummer
4500148

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: