Supply Chain Manager sökes till kund i Stockholm!

Adecco Sweden AB / Logistikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av Supply Chain och är ute efter ett kortare uppdrag hos en expanderande kund? Är du prestigelös och ser varje problem som en utmaning? Då har vi på Adecco Office&HR uppdraget för dig med start omgående!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som International Coordinator hos vår kund kommer du ha en viktig roll i bolaget då du kommer att vara ansvarig för inköp av produktion och artiklar, vara en stöttande person för COO vid avtalsförhandlingar, samt vara ansvarig för frågor gällande export, logistik och lager. Vidare kommer du även att ansvara för koordinering av artiklar och artikelregister mellan leverantörer och producent.

Att vara behjälplig med övrig administration kommen även det vara en del av din vardag!

Vem trivs här?
Du som har arbetslivserfarenhet av Supply Chain Mangament kommer snabbt komma in i din nya roll. Vi ser att du som söker denna tjänst har lätt för att kommunicera i tal och skrift samt bra kunskaper i det engelska språket. Som person är du ordningsam och är van vid att skapa nya rutiner. Då företaget är i tillväxtfas är det viktigt att du är flexibel, kreativ och ser problem som en utmaning!

Vad erbjuder vi?
Ett konsultuppdrag med start omgående och förväntas pågå 1-3 månader, som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Vid frågor angående Rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare Annelie Sandberg tel 08-598 981 96

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-05-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-18
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annelie Sandberg

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2856334

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: