Supply Chain Coordinator till Direct delivery team (Hybrid)

BSH Home Appliances AB / Kundservicejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BSH Home Appliances AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Södertälje, Nykvarn eller i hela Sverige

Supply Chain Coordinator till Direct delivery team (Hybrid)
Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group. Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens,
Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare.
Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på 15.9 miljarder euro under 2022 och mer än 63 000
anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.

Ta ett steg vidare i din karriär - tänk framåt med oss.

Vad erbjuder vi dig?
Du kommer arbeta i ett team bestående av 6 personer, som alltid ser till att leverera support och kundservice i
toppklass!
Här har du en spindeln-i-nätet-roll, med många kontaktytor och har tillsammans med dina kollegor ett
brett ansvar för företagets största kunder. Teamet drivs av att uppnå goda resultat, utveckla vår roll och gillar att ha kul tillsammans, dessutom tror vi att du som söker ser vad som behövs göras och ser till att det blir gjort på ett effektivt och professionellt sätt.

Supply Chain Coordinator till Direct Delivery avdelningen
Direct Delivery-avdelningen hanterar supply och logistikprocesserna (O2C) för våra största kunder. Vi har ett nära
samarbete med KAM organisationen inom vår Nordeuropeiska organisation. Du kommer att ha kontakt med våra
Nordiska lager i Sverige och Danmark samt våra producerande fabriker i Europa. Du har kontakt med våra
transportörer för att lösa olika utmaningar som du ställs inför varje dag.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Planering och uppföljning av leveranser från våra Nordiska lager ut till kund
Planering och uppföljning av leveranser från våra producerande fabriker ut till kund
Utveckling av kundrelation, kommunikation och arbetsprocesser
Kontakt med transportörer
Kontakt med KAM kunder
Orderläggning
Bevakning och uppföljning av order

I rollen som Supply Chain Coordinator är din förmåga att hantera flera kunder, processer och frågeställningar
parallellt en viktig egenskap för att lyckas.

Som person är du initiativrik, självgående, strukturerad samt analytisk, har god samarbetes och kommunikationsförmåga.

Du har en positiv attityd, är nyfiken och motiverad till att lära sig och anta utmaningar.

Du kommer att arbeta i ett nordiskt team och behöver ha goda kunskaper i både svenska och engelska samt Office
paketet.

Erfarenhet inom Supply Chain och/eller Logistik samt SAP är meriterande men ej ett krav, då vi i denna rekrytering
lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Tjänsten är på heltid och placerad på vårt nordiska huvudkontor i Solna. Tjänsten är en tillsvidareanställning.
Vid frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Fredrik Malmberg,
fredrik.malmberg@bshg.com.
Sista ansökningsdag är 22 Mars, urval och intervjuer sker löpande och vi är därför intresserade av att få din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
BSH Home Appliances AB (org.nr 556201-4182), http://www.bosch-home.se/

Jobbnummer
8488548

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BSH Home Appliances AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BSH Home Appliances AB: