Supply Chain Coordinator till Celsius

Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2024-01-30

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag pga. föräldravikariat som pågår under 12 månader med möjlighet till förlängning.

Om företaget
Celsius är ett multinationellt företag inom funktionella energidrycker. Under de senaste två decennierna har Celsius behållit en ledande position över hela världen genom innovation, god smak och tydliga funktionella fördelar. Celsius mission är att bli den globala ledaren inom funktionella energidrycker.

Celsius grundades i Florida 2003, där de snabbt etablerade sig som den hälsosamma funktionella drycken för aktiva personer inom energikategorin. Den introducerades i Sverige 2009 och nådde en marknadsandel på 20% på bara 4 år. Celsius befinner sig nu i en fas där fokus ligger på expansion, att hitta nya marknads- och partnerskapsmöjligheter. För närvarande har Celsius en marknadsandel på 12% i Sverige, och ambitionen är att öka den siffran till 15% inom de kommande 12 månaderna. De tre största kunderna i Sverige är livsmedelskedjorna ICA, Axfood och Coop.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Supply Chain Coordinator kommer du huvudsakligen att ansvara för hantering av de dagliga förändringarna i företagets logistik- och varuflöde. Dina arbetsuppgifter är mycket varierade, men inriktade mot att bibehålla hög funktionalitet i befintliga flöden, samt fortsatt utvecklande av dessa. Detta innebär en roll med många kontaktytor, såväl extern som internt. Du arbetar i nära samarbete med sälj, marknad och lager samt bibehåller kontinuerlig kontakt med transportörer såväl som leverantörer. Detta för att säkerställa korrekta inleveranser samt möjliggöra hantering av leveransavvikelser. Du har även koll på lagersaldo och utför andra administrativt förekommande arbetsuppgifter i form av dokumentation i Excel och i deras ERP-system.

• Analys och planläggning av utbud och efterfrågan
• Prisförhandlingar mot leverantör
• Koordinering av kampanjer och utförsäljningar tillsammans med marknad och sälj, samt supportera vid diverse marknadsprojekt
• Hantering av leverarsförfrågningar
• Strukturera och dokumentera för inventering och lagersaldokontroll
• Bygga process och struktur kopplat till transport och lager
• Supportera vid finansiell revision

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet inom Supply Planning alternativt motsvarande utbildning
• Goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i Excel

Du är en social person som är duktig på att bygga relationer och har lätt för att skaffa nya kontakter. Som person är du nyfiken och du motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Du är den som ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta egna initiativ för att nå dit du vill. Som person är du öppen inför förändringar och ser möjligheter snarare än problem, att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv. Du anpassar dig fort till nya situationer och tycker det är roligt med nya utmaningar. Därtill är du en person som har förmågan att se detaljer i arbetet samtidigt som du kan angripa ett helhetsperspektiv, och utifrån objektiv analys kan ta välgrundade beslut och initiativ i din roll. Slutligen är du som person hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta teamet, oavsett om det ingår inom ramarna för din roll eller inte.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm, Bromma
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Julia Jobacker
julia.jobacker@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8430411

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

                   

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: