Supply Chain Associate

iDeal Of Sweden / Kontorsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos iDeal Of Sweden i Norrköping, Stockholm eller i hela Sverige

iDeal Of Sweden är ett globalt och snabbt växande mode- och livsstilsmärke med HQ i Norrköping. Vi har
lokalkontor i Stockholm och fyra andra länder runt om i världen. Vi letar alltid efter begåvade människor
som vill växa tillsammans med oss.
iDeal of Sweden är ett entreprenöriellt företag och söker dig som också är det. Under de senaste två åren
har varumärket iDeal Of Sweden blivit starkare och starkare, och nu strävar vi efter att ytterligare etablera
oss internationellt. Vi ger dig möjlighet att gå med i ett entreprenöriellt bolag och chansen att ta
ägandeskap, inflytande och att växa tillsammans med oss.
iDeal of Sweden är ett bolag för att utforska din potential och skjuta fram gränserna för vad som är möjligt.
Företaget letar efter människor som vill växa, tänka, drömma och skapa. Vi söker hard workers , ledare och
visionärer.

Vi söker nu en driven kollega till vår Supply Chain-avdelning, en spännande roll med stort ansvar och möjlighet att växa i. Detta är en bred roll inom Supply Chain där du kommer vara delaktig i hela försörjningskedjan med fokus på orderhantering och övriga administrativa uppgifter.

Som Supply Chain Associate kommer du bl.a. att arbeta med administrativa uppgifter kring våra inköp, hantera kundorder & tillhandahålla kundservice på högsta nivå, hjälpa till att ta fram rapporter och statistik, säkerställa att våra lager runtom i världen håller optimerade nivåer, leveransbevakning, artikelvård i affärssystemet samt underhålla och utveckla prislistor med mera.

Ovanstående är exempel på arbetsuppgifter, då vi är ett oerhört expansivt företag så ställs vi dagligen inför nya utmaningar, därför söker vi dig som ser det som en självklarhet att hugga i där det behövs.

Dina uppgifter tillsammans med två kollegor på SCM-avdelningen är att säkerställa att varuflödet fungerar optimalt ur ett logistiskt perspektiv, utan att tumma på kvalité och service mot våra kunder. Då vi har egen produktion utomlands, lager i 3 länder och relativt långa ledtider så krävs mycket planering kring ovan. En viktig del av arbetet är att driva och genomföra förbättrings- och utvecklingsarbeten.

Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av liknande arbete och adekvat utbildning. Då iDeal Of Sweden agerar på en internationell marknad är goda kunskaper i det engelska språket ett krav och övriga språkkunskaper meriterande.
Du har ett arbetssätt som präglas av eget ansvar i kombination med nära samarbete med dina kollegor. Du är en positiv, lyhörd, flexibel och möjlighetsorienterad person. Du kommer med förslag på lösningar, inte problemen. Du är nyfiken på nya kreativa lösningar, men har heller inget emot att ta tag i enklare arbetsuppgifter som är nödvändiga för att vår verksamhet ska fungera. Du trivs bra i ett högt tempo och med höga krav, bara det bästa är bra nog.



Du kommer att utgå från våra nyrenoverade lokaler på bästa adress i Norrköping.
Vi erbjuder ett ansvarsfullt arbete i ett företag som växer snabbt och där personalsammanhållningen är mycket god med en härlig företagskultur.



Vi söker dig som tar ansvar, är drivande, vill göra skillnad, tar egna initiativ och gör det lilla extra varje dag. Ta chansen att bli en betydande del av iDeal Of Swedens fortsatta framgång! iDeal Of Sweden är ett entreprenöriellt företag, vi söker dig som också är det.



Kvalifikationer:

• Högskoleexamen och/eller Yrkeshögskoleutbildning med inriktning mot logistik/inköp eller erfarenhet av liknande roll
• Språkkunskaper i svenska och engelska på affärsnivå
• Väldigt goda kunskaper i officepaketet och Excel i synnerhet
• Hög stresstålighet
• Kunna leverera med hög kvalitet under tidspress
• Kundfokuserad
• Duktig på att bygga goda relationer



Rollbeskrivning:

• Orderhantering/orderadministration - både mot fabrik och kund
• Fakturering mot kund
• Leveransbevakning, både från fabrik till lager, men även från lager till kund.
• Övervaka och säkerställa rätt lagernivåer på alla våra lager
• Kontrollera kvalitetsdokument innan gods avgår från fabrik
• Artikelunderhåll
• Övriga administrativa uppgifter såsom t.ex. underhåll av prislistor
• Initiera och driva utvecklingsprojekt
• Vara stöd till Supply Chain Manager
• Sköta kontakten med transportörer
• Med mera



Mer om tjänsten
Omfattning: Heltid
Tillträde: Efter överenskommelse
Lön: Efter överenskommelse



Ta chansen att söka till ett av Sveriges snabbast växande företag och bli en viktig del i ett fantastiskt team! För rätt person finns alla möjligheter att vara med och utveckla rollen. Vi gör en resa få får vara med om, men nu har Du möjligheten att kliva ombord.



Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att mejla till career@idealofsweden.com

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-11-26

Ersättning
Efter överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
iDeal of Sweden

Adress
iDeal of Sweden
Drottninggatan 26
60224 Norrköping

Kontorsadress
Drottninggatan 26

Jobbnummer
3822241

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från iDeal Of Sweden

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos iDeal Of Sweden: