Suporttekniker
Sitoo AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sitoo AB i Stockholm Kort beskrivning av företaget: Sitoo AB digitaliserar detaljhandeln genom att erbjuda kassaregister och webshop i ett och samma system. Sitoo är en abonnemangsbaserad molntjänst som vänder sig till såväl enskilda butiker som butikskedjor. Sitoo förenar den fysiska och digitala butiken och gör det enkelt för handlaren att möta konsumenternas nya internetbaserade köpbeteende. Med Sitoo kan köp påbörjas på Internet och avslutas i butik eller tvärtom, s.k. omnihandel. Sitoo är ett svenskt företag som grundades 2004. Befintlig affärsinriktning hade sin födelse 2011. Huvudkontoret finns i Stockholm.
Beskrivning av arbetsuppgifter: Sitoo söker en 1st och 2nd line supporttekniker till vårt Supportteam i Stockholm City. Som tekniker kommer du över telefon och via mail hjälpa våra kunder med frågor kring användandet av molntjänsterna Sitoo Kassaregister och Sitoo Webbshop. Som motprestation erbjuder vi dig ett roligt företag att växa med. Här jobbar ett dynamiskt gäng för att göra våra kunder och kunders kunder glada. Så länge du gillar att umgås med andra, käka lunch tillsammans, och tror precis som oss att ingenting är omöjligt så har du hittat rätt. Stämmer beskrivningen in på dig? I så fall är du välkommen till Sitoo! Sitoo är en molntjänst inom retail. Vi digitaliserar den fysiska butiken genom att erbjuda kassaregister och webshop i ett och samma system. När dessa två världar förenas till en och samma butik (omnichannel retail) skapas stora fördelar för såväl konsument som handlare. Kunden ges större frihet och kan påbörja ett köp på Internet och avsluta det i butik eller tvärtom. Handlaren ökar servicenivån, köpupplevelsen och stärker kundlojaliteten samt gör stora kostnads- och tidsbesparingar. Först då kan handlaren möta konsumentens nya sätt att handla och öka sin lönsamhet. Vår målgrupp, dina kunder, är företag inom sällanköpsvaruhandeln som vill bedriva handel genom omnikanalsystem som förenar den fysiska och digitala butiken. Omnikanal innebär att alla säljkanaler är förenade i en och samma kanal. En sömlös helhet med kassaregister och webshop i ett och samma system, där köp kan påbörjas på Internet och avslutas i den fysiska butiken eller tvärtom.
Beskrivning av kvalifikationer: Vi söker dig som vill vara med och digitalisera den fysiska handeln. Vi ser att du tycker om att arbeta i en helpdesk och är en problemlösare som trivs med kundkontakt. Du känner dig bekväm med att ta emot samtal, är bra på att kommunicera och har lätt för att förstå vad kunderna verkligen efterfrågar. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Du är engagerad, strukturerad och ansvarstagande. Du har en allmän kunskap inom webbutveckling och programmering. Det är meriterande om du har erfarenhet av användarsupport inom e-handel.
AG referens: Supporttekniker
Skriftligt: Skriftligt
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Heltid eller Deltid. Vi har öppet vardagar, men även jourtider under kvällar och helger kan bli aktuellt.
Publiceringsdatum2016-05-12ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
felicia.manthen@sitoo.comKontaktFelicia Månthén 08-50009391
felicia.manthen@sitoo.comFöretagSitoo AB
AdressSitoo AB
Sveavägen 33
11134 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50009300
E-postadress:
felicia.manthen@sitoo.com Jobbnummer 2840327
Observera att sista ansökningsdag har passerat.