Super User Customer Service support system
Adecco Rekrytering Stockholm / Datajobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Rekrytering Stockholm i Täby,
Danderyd,
Solna,
Järfälla,
Lidingö eller i
hela Sverige Nordisk Mobiltelefon Sverige AB är den enda teleoperatören som kan erbjuda Mobilt Bredband med Turbo 3G i hela Sverige. Företaget kombinerar pålitlig täckning i likhet med det analoga NMT 450-nätet med hög datahastighet från modern 3G teknologi. Affärsidén är att erbjuda såväl privatpersoner som företag avancerade kommunikationslösningar i form av mobilt bredband och mobiltelefoni med nationell täckning. Nordisk Mobiltelefon Sverige AB är ett helägt dotterbolag till Nordisk Mobiltelefon AB som även bedriver operatörsverksamhet i bl.a. Norge och Danmark. Kontoret ligger i Täby utanför Stockholm och har idag 17 fast anställda. Läs mer på
www.nmt.net .
Nordisk Mobiltelefon är inne i en mycket expansiv fas och vi söker nu en
Super User Customer Service support system
Som Super User på Nordisk mobiltelefon kommer du att få vara delaktig i uppbyggnaden av våra interna supportsystem. Du kommer att vara delaktig i kravställningen för vårt nya CRM system, produktdatabas, lagerhanteringssystem och återförsäljares interface mot Nordisk Mobiltelefon. Du kommer att utbilda vår kundservicepersonal kontinuerligt och det är därför nödvändigt att Du sätter Dig in i företagets processer och flöden.
Som Super User kommer du även att lägga upp nya produkter i systemen och vara med i utvecklingsarbetet. Då vårt kundcenter är outsourcat till annan ort kommer det att krävas en del resor inom Sverige. En viktig del i Ditt arbete är också att finnas tillgänglig för support av de olika systemen.
Vi söker Dig som har arbetat några år i en liknande tjänst. Det ses som meriterande om du har erfarenhet från kundtjänst inom Telecom branschen. Det är en fördel om Du har någon form av utbildning med inriktning mot data/kommunikation på högskolenivå alternativt eftergymnasial nivå. Som person är du utåtriktad, initiativrik och drivande.
Som Super User på Nordisk Mobiltelefon får Du chansen att arbeta i ett mycket expansivt och dynamiskt företag. Du får en mycket viktig roll som länk mellan utvecklingen på IT och det dagliga arbetet på kundcentret.
Välkommen med din ansökan senast 071121.
Ansök tjänsten på:
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=252557060&culture_id=SV&company_id=23294000Denna rekrytering sker i samarbete med Adecco. Frågor besvaras av Marie Ljung, tel 08-598 982 76 och Sofia Wigzell, tel 0736-84 76 08.
Publiceringsdatum2007-11-02Anställningstyp/arbetstiderHeltid/Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista ansökningsdag 2007-11-21
FöretagAdecco Rekrytering Stockholm
Box 121 27
10224 Stockholm
Telefonnummer: 08-100 500
Mer information på
http://www.adecco.seKontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
Jobbnummer 43537
Observera att sista ansökningsdag har passerat.