Styrelse- & Vd Assistent

HSB Sydost Ek För / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos HSB Sydost Ek För i Växjö, Karlshamn, Karlskrona, Kalmar, Oskarshamn eller i hela Sverige

STYRELSE- & VD ASSISTENT
Eftersom nuvarande befattningshavare närmar sig sin föräldraledighet söker vi en vikarierande VD assistent. Personen vi söker ska biträda VD, ledningsgrupp, styrelse och valberedning med struktur och hög professionalism. I rollen ingår även frågor rörande kommunikation/information, där du samarbetar med vår Kommunikationsansvariga.

HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER:
• Tätt samarbete med VD, gäller exempelvis förberedelser inför möten, konferenser, stämma och resor. Du arbetar också med beslutsunderlag och liknande.
• Praktiskt informationsarbete; hemsida, presentationsmaterial och presskontakter.
• Administrativa processer så som protokollskrivning

VEM SÖKER VI?
Vi erbjuder en självständig och ansvarsfull roll. För att lyckas krävs integritet, god struktur och handlingskraft. I övrigt tror vi att du har följande bakgrund;
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration, kommunikation och/eller assistent- skap på ledningsnivå (gärna inom koncern).
• Eftergymnasial utbildning inom något av områdena kommunikation, information eller ekonomi.
• God förmåga att uttrycka sig i såväl tal som skrift. Du är bekväm och trygg i mötet med andra!
• God datavana. Det är meriterande om du har arbetat i InDesign tidigare.

För dig som har rätt tidigare erfarenheter är det säkert ingen nyhet att rollen är varierande; både gällande innehåll och arbetsbelastning. Du arbetar dagtid måndag-fredag, vissa åtaganden på annan tid kommer dock förekomma. Placeringsort Växjö. Anställningen är ett föräldravikariat på 1 år, 80 % tillträde enligt ö.k.

Vi verkar för en arbetsplats med mångfald och välkomnar sökande med olika bakgrund, exempelvis gällande kulturellt ursprung.

Frågor? Cecilia Lindh, T.f. Personalchef, 010-451 30 98, cecilia.lindh@sydost.hsb.se

ANSÖKNINGSPROCESS
Ansökan och uppdaterat CV skickas till cecilia.lindh@sydost.hsb.se . Du får bekräftelse på att vi mottagit din ansökan först när ansökningstiden har löpt ut. Vi tar inte emot några ansökningar via post.
Sista ansökningsdatum: 2012-12-19. Urvalet sker löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2012-12-10

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: cecilia.lindh@sydost.hsb.se

Företag
HSB SYDOST EK FÖR

Adress
HSB SYDOST EK FÖR
BOX 502
39125 KALMAR

Kontorsadress
SKEPPSBROGATAN 47
KALMAR

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 010-451 30 00

Jobbnummer
1412760

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från HSB Sydost Ek För

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos HSB Sydost Ek För: