Studenter till SEB
Adecco Sweden AB / Bankjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla bankjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Adecco söker rådgivare till SEB:s kundtjänst med start i december. Är du student, brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch? Då har vi jobbet för dig!
Om jobbet
Som Service Manager kommer du att tillhöra en studentpool och jobba på SEB:s olika bankkontor i Storstockholms län. I din roll som Service Manager är du SEB:s ansikte utåt och den som först möter kunden. SEB strävar efter att ge sina kunder en service utöver det vanliga och för att trivas med jobbet måste du tycka om att arbeta med människor och brinna för service.
Som Service Manager kommer du att:
* Möta och hjälpa kunder att lösa olika bankärenden
* Guida och utbilda i olika digitala tjänster
* Vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom SEB
Om dig
Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och i en fartfylld miljö. Du har en personlig mognad och brinner för service, är social och gillar att träffa kunder i bokade möten. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Det är viktigt att du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i finansbranschen.
Du vill ha ett kvalificerat deltidsarbete där du kan kombinera dina teoretiska kunskaper med praktiskt arbete. Du är i början av din högskoleutbildning och har minst tre terminer kvar. Tidigare erfarenhet av att ha arbetat med service och kundkontakt är meriterande.
Viktigt för tjänsten är att:
* Du kan jobba minst 2 vardagar i veckan
* Du studerar för närvarande på högskola eller universitet, gärna med inriktning mot ekonomi
* God serviceförmåga
* Du har goda kunskaper i svenska och engelska
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Om SEB
Läs mer om hur det är att arbeta på SEB
www.sebgroup.com/career.SEB är övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att företag ska vara hållbara för framtiden. SEB strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där alla känner sig uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Fanny Sandegren via 010-555 04 59.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Service Manager, Kundtjänst, Student, Extrajobb, Rådgivare, Bank, Finans, SEB, Adecco, Stockholm.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2022-11-01ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39352".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Fanny Sandegren
Jobbnummer 7131161
Observera att sista ansökningsdag har passerat.