Studenter till reception i Helsingborg
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Helsingborg,
Eslöv,
Lund,
Malmö,
Halmstad eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-11-21Om tjänstenÄr du student och söker ett flexibelt arbete att kombinera med dina studier? Vill du utvecklas och öka din arbetslivserfarenhet genom nya spännande utmaningar? Brinner du för service och kan arbeta 2-3 dagar i veckan? Då har du chansen till att bli receptionist/BackOffice hos vår kund i Helsingborg.
Vi ser helst att du är villig att satsa minst ett år hos oss och i gengäld erbjuder vi dig ett omväxlande extra arbete, en möjlighet att fylla på ditt CV och knyta kontakter inför framtiden. Arbetstiderna är mellan 08-17.00 på vardagar.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterDu blir upplärd hos vår kund i Helsingborg men kan även få möjlighet att jobba på andra uppdrag i Lund och Malmö. Som konsult ute hos våra kundföretag får du varierande och roliga arbetsuppgifter med fokus på service och administration.
Arbetet innebär:
• Klassiska receptionistuppgifter som att ta emot besökare
• Vara behjälplig via telefon och mail
• Posthantering, inköp av kontorsmaterial
• Mötesbokningar
• Konferenskoordinering
KvalifikationerVi söker dig som har:
• Erfarenhet av service
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem/BackOffice
Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.
Övrig informationUrvalet av kandidater sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag för start omgående! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ida Lindsten på 040-12 02 00.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKFX HR-partner Skandinavien AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 7187952
Observera att sista ansökningsdag har passerat.