Studenter till reception i Helsingborg

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Helsingborg, Eslöv, Lund, Malmö, Halmstad eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-11-21

Om tjänsten
Är du student och söker ett flexibelt arbete att kombinera med dina studier? Vill du utvecklas och öka din arbetslivserfarenhet genom nya spännande utmaningar? Brinner du för service och kan arbeta 2-3 dagar i veckan? Då har du chansen till att bli receptionist/BackOffice hos vår kund i Helsingborg.

Vi ser helst att du är villig att satsa minst ett år hos oss och i gengäld erbjuder vi dig ett omväxlande extra arbete, en möjlighet att fylla på ditt CV och knyta kontakter inför framtiden. Arbetstiderna är mellan 08-17.00 på vardagar.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Du blir upplärd hos vår kund i Helsingborg men kan även få möjlighet att jobba på andra uppdrag i Lund och Malmö. Som konsult ute hos våra kundföretag får du varierande och roliga arbetsuppgifter med fokus på service och administration.

Arbetet innebär:
• Klassiska receptionistuppgifter som att ta emot besökare
• Vara behjälplig via telefon och mail
• Posthantering, inköp av kontorsmaterial
• Mötesbokningar
• Konferenskoordinering

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:

• Erfarenhet av service
• Kunskaper i Microsoft Office
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem/BackOffice

Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.

Övrig information
Urvalet av kandidater sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag för start omgående! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ida Lindsten på 040-12 02 00.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
7187952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: