Student sökes till extrajobb som inköpsassistent

Framtiden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Karlstad
2015-01-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Student sökes till extrajobb som inköpsassistent" (publicerad 2015-03-02) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige

Läser du industriell ekonomi och har ett intresse att arbeta som inköpsassitent? Vill du jobba extra i en internationell miljö där utvecklingsmöjligheterna är stora? Läs vidare här!

Publiceringsdatum
2015-01-29

Arbetsuppgifter
I tjänsten som inköpsassistent kommer du att arbeta med till exempel:

• orderläggning
• fakturahantering
• kontering, attestering och korrigering av fakturor
• leveransbevakning
• uppdatering av artikelregister
• samla progressrapporter från leverantör

Detta är exempel på arbetsuppgifter för dig som inköpassistent, arbetet varierar beroende på aktuella ordrar hos företaget.

Om företaget
Vår kund är en känd, attraktiv arbetsgivare i Karlstad som verkar inom industrin. Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.

Profil
För att vara aktuell för denna tjänst vill vi att du har:

Skallkrav:
• Pågående studier inom industriell ekonomi med minst två år kvar av utbildningen
• Goda administrativa kunskaper
• Mycket goda kunskaper IT-kunskaper då man arbetar i olika interna system

Meriterande:
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom till exempel logistik, lager, administration eller liknande

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig med intresse och driv och som brinner för att leverera med högsta kvalitet. Du har en mycket god organisationsförmåga och har lätt för att prioritera i ditt arbete. Du är en social lagspelare som trivs i samarbetet med dina kollegor!

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Tillträde: April eller enligt överenskommelse

Omfattning: Vid behov under terminerna, troligen heltid under sommaren

Lön: Enligt överenskommelse

Placeringsort: Karlstad

Sök tjänsten redan idag då den kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum!

Arbetstider och omfattning
Deltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4998
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elina Sandberg elina@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Östra Torggatan 2 C
65224 Karlstad

Kontorsadress
Östra Torggatan 2 C, Karlstad

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2146414

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: