Student / NOC / SOC / Drifttekniker till Tele2

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2022-11-29

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på deltid och du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult.

Om företaget
Tele2 är ett internationellt bolag som levererar helhetslösningar inom IT och telekom till företag, privatpersoner och organisationer. De verkar på en marknad som ständigt växer och förändras och har en förväntan på sig att alltid leverera nya och bättre lösningar.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som NOC-tekniker arbetar du med att övervaka Tele2s nät och tjänster. I det ingår att lösa ärenden genom felsökning i samband med larm och vid mer komplexa ärenden eskalera till ansvarigt tekniskt team. I tjänsten ingår även att ansvara för driftinformationsflödet både internt och externt. För att säkerställa att kvalitetsmålen nås och för att leverera de tjänster man lovat kunderna kommer du att arbeta tätt tillsammans med andra avdelningar inom företaget. NOC är bemannad dygnet runt alla dagar om året. Du förväntas kunna arbeta några pass per vecka vilka kan vara belagda på vardagar, nätter och helger. Under sommar, jul och nyår vill vi att du kan arbeta mer. Du börjar din anställning med utbildning och under dina arbetspass kommer det alltid finnas mer erfarna kollegor som du kan vända dig till för frågor och hjälp.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Pågående eftergymnasial utbildning inom data/IT med inriktning meriterande om det är mot IT/nätverk/kommunikation/säkerhet. Vi ser gärna att du har minst 2 år kvar av utbildningen.
• Intresse för nätverk
• Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska
• Tidigare erfarenhet av att jobba mot kund, exempelvis i support/kundtjänst/servicedesk (meriterande)

Vi tror att du som söker har ett starkt tekniskt intresse och en god problemlösningsförmåga. Rollen innefattar kundkontakt och det är därför viktigt att du är serviceinriktad och har ett intresse för att hjälpa kunden. Du är handlingskraftig och har en god förmåga för att arbeta fokuserat och strukturerat i skarpa lägen. Du tycker om att lära dig nya saker och är en person som gärna delar med dig av dina kunskaper till övriga.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sebastian Gille-Johnson
sebastian.gille-johnson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7214034

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: