Student / ekonomi / administration / extrajobb

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2017-01-13

Företaget
Företaget ingår i en större koncern med över 3 000 medarbetare världen över. De erbjuder tjänster inom revision, affärsjuridik, redovisning och skatt för internationellt verksamma företag. Medarbetarna arbetar idag med att hjälpa såväl medelstora tyska bolag som svenska entreprenörer och riskkapitalbolag med investeringar i de Nordiska länderna. Du kommer att arbeta i en lärorik miljö centralt på Stockholmskontoret och där få en god insyn i en liten men internationell konsultverksamhet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör stöttar du kontorets interna och ekonomiska administration. Den interna delen innebär allmänna kontorsgöromål såsom att hålla fint i lokalerna, beställa lunch och posthantering samt sitta i receptionen. Den ekonomiska delen inkluderar bl.a. enklare bokföring, att ta fram underlag och rapporter till kontorschefen, fakturering och leverantörsreskontra.

Tjänsten omfattar ca 10 h/veckan och vardagar.


Kvalifikationer
• Pågående eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller juridik
• Erfarenhet från servicerelaterat yrke
• Meriterande med erfarenhet från som ekonomiassistent eller administratör. Norstedts eller annat bokföringsprogram
• Svenska och engelska, flytande i tal och skrift. Meriterande med kunskaper i tyska.

I rollen som intern administratör söker vi dig som har ett prestigelöst förhållningssätt till dina arbetsuppgifter. Då planeringen kan komma att ändras under arbetsdagen är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan prioritera om. Då de ekonomiska göromålen har en deadline är det viktigt att du är handlingsinställd och tar ditt ansvar. Då ni kommer att vara två personer som delar på denna tjänst är det avgörande att du samarbetar och gör utförliga överlämningar vid arbetsdagens slut.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centralt, Stockholm city
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, bokföring, student, extrajobb, deltid, redovisning, revision, juridik

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Edith Ottoson edith.ottosson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3259619

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: