Student / Administration / Meriterande uppdrag
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2017-01-19FöretagetFöretaget är en ledande aktör i Europa inom leasing av företagsbilar. Deras syfte är att erbjuda kunderna en helhetslösning för administrationen av deras bilparker. De arbetar märkesoberoende och sticker ut bland sina konkurrenter genom att ha en hög servicenivå och vara personliga i kundkontakten. Arbetsklimatet är professionellt och inspirerande med korta beslutsvägar samt en engagerad och trevlig internkultur. De sitter i fina och ljusa lokaler strax norr om centrala Stockholm. Då företaget nyligen bytt CRM-system är de nu i behov av en administratör som hjälper till att uppdatera deras kundkort i systemet.
Dina arbetsuppgifterSom administratör kommer du att ansvara för att uppdatera och se över företagets olika kundkort i deras CRM-system. Det kan till exempel innefatta att uppdatera adress- och kontaktuppgifter samt att se till att korrekt avtal och övriga dokument finns inlagda i systemet. I arbetet med att uppdatera och komplettera kundkorten har du kontakt med både företagets säljare och kunder för att samla in relevant information och uppdaterar därefter aktuellt kundkort. Då företaget är känt världen över är det här ett uppdrag som kommer vara meriterande att ha på sitt cv.
Du jobbar cirka 2-3 dagar i veckan. Arbetstiderna är vardagar 08.30-17.00, där du har möjlighet att förlägga dina pass flexibelt inom dessa tider.
Kvalifikationer• Pågående eftergymnasala studier, förslagsvis inom ekonomi eller juridik
• Relevant arbetslivserfarenhet inom service och administration
• Mycket god systemvana, vana i Officepaketet
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift är ett krav
Vi söker dig som tycker om att arbeta både administrativt och serviceinriktat. Då rollen främst innebär att uppdatera och se över deras CRM-system är det av stor vikt att du kan arbeta strukturerat och metodiskt, samtidigt som du är flexibel och kan hantera flera uppgifter parallellt. Du är inte rädd för att ta kontakt och interagera med kunder samt lägger stor vikt vid service och ett professionellt bemötande. Du kan själv se vad som behöver göras och vågar ta egna initiativ. Som person har du en positiv attityd, ett engagemang och en vilja att lära.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Sollentuna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEdith Ottoson
edith.ottosson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3270344
Observera att sista ansökningsdag har passerat.