STS, Student Travel School söker en Ekonom
Adecco Sweden AB, Göteborg / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Adecco söker för vår kunds räkning dig som tidigare har arbetat som ekonom och som är intresserad av att arbeta för vår uthyrningsverksamhet hos STS i centrala Göteborg. Lämplig utbildningsbakgrund är högskoleekonom eller motsvarande.
Som ekonom har du ett delansvar i bokslut, budget och löpande redovisning. Du är involverad i den löpande redovisningen och fungerar också som ett stöd till olika utlandskontor. Rollen är en länk mellan redovisningen och affärsverksamheten. Fokus i tjänsten är på ekonomistyrning och på att utveckla samt förbättra processer. Koncernspråket är engelska, vilket du bör behärska i både tal och skrift.
Som person skall du vara lättsam, öppen och självgående. Du är en doer som tycker om att arbeta enligt mottot â€?frihet under ansvarâ€?. Dessutom är du flexibel och trivs i en varierande arbetsmiljö. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.
Start: Omgående
Sysselsättningsgrad: 100 %
Sök tjänsten via vår hemsida
www.adecco.se (181/47336 Redovisningsekonom)
Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.
Har du frågor är du välkommen att kontakta
Liina Haablahe 031-720 72 81.
Publiceringsdatum2008-02-26Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid
ErsättningFast lön
Enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-03-14
KontaktLiina Haablahe, Rekryteringsansvarig, 031- 720 72 81
FöretagAdecco Sweden AB, Göteborg
Företagspresentation
AdressAdecco Sweden AB, Göteborg
41105 Göteborg
KontorsadressAdecco Sweden AB, Göteborg
S:t Eriksgatan3
Göteborg
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Faxnummer: 031-7254593
E-postadress:
gothenburg@adecco.se Jobbnummer 144081
Observera att sista ansökningsdag har passerat.