Strukturerad schemaläggare inom flygbranschen

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Strukturerad schemaläggare inom flygbranschen Sökes!
Gillar du att strukturera och administrera i en spännande arbetsmiljö på din arbetsdag? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten att utvecklas och få utlopp för din organiserade personlighet.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att vara ansvarig för schemaläggningen av 100 anställda piloter och karbinpersonal. I din roll kommer du att behöva ta hänsyn till att personalen får tid till den vila och ledighet som lagarna kräver för största möjliga säkerhet. Du kommer få en varierad arbetsmiljö då den ena dagen inte är den andra lik eftersom mycket kan ändras och hända. Tjänsten är med start omgående och kommer fortlöpa 6 månader för att sedan övergå i en fast anställning hos kund. Arbetstider är mån-fre, 9-17. Det kan vara av fördel om du har tillgång till egen bil för att du smidigt ska ta dig till arbetet, dock inget krav.
Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, i synnerhet inom flygbranschen, samt hanterar svenska och engelska flytande kommer att känna igen dig samtidigt som du utmanas och tar nya kliv. Har du dessutom goda datakunskaper och erfarenhet av att arbeta UP-OPS Subpart Q och Svensk Arbetstidlagstiftning kommer du snabbt att komma i dina nya arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta tillsammans med ytterligare en kollega som ansvarar för bokning av hotell och liknande.
Du som trivs med att arbeta i ett högt tempo med varierade arbetsuppgifter samt gillar ett självständigt arbetssätt är detta rätt plats. Din goda förmåga att vara flexibel och kommunicera med andra kommer att leda dig till framgång. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Kristian Andersson på tel: 031-725 45 09.
Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2011-05-18

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-06-03
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Kristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
938016

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: