Strukturerad orderadministratör sökes till globalt spännande för

Framtiden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en strukturerad person med bakgrund inom kundtjänst och service? Då har vi en rolig utmaning för dig!

Publiceringsdatum
2014-11-11

Arbetsuppgifter
Du kommer i din roll som orderadministratör jobba med att hantera ordrar i huvudsak från europeiska kunder. Du kommer ha direktkontakt med kunder, mestadels via mail. Du följer och behandlar ordrarna från att dom kommer in tills att leverans har skett. Du jobbar i ett team med 3 inköpare och 5 andra orderadministratörer men har även mycket kontakt med lager/logistik och säljarna på företaget. All kommunikation med kunder hålls på engelska och det är även koncernspråket.

Om företaget
Vår kund har funnits sedan 2000 och är en global leverantör av paketbaserade optiska nätlösningar inom området fiberoptik. I Sverige är de ca 300 anställda, men de finns även representerade i ett antal länder världen runt. Företaget har sitt kontor i Liljeholmen.

Profil
Kvalifikationer
• Minst 1 års erfarenhet av kundtjänst/ordermottagning/innesälj
• Svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande:
• Erfarenhet av affärssystemet Monitor

Som person är du driven och engagerad, du gillar att jobba i team och har ett tekniskt intresse. Du är oerhört noggrann och strukturerad men samtidigt effektiv i ditt sätt att jobba!

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Omfattning: Vikariat i 1 år, heltid, måndag-fredag 8-17 med flextid
Start: januari 2015
Ort: Stockholm, Liljeholmen

Urval sker löpande så jag ser fram emot att läsa din ansökan redan idag!

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4685
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stephanie Ekholm 0735168723 stephanie@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2064064

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: