Strukturerad ledningsassistent till förvaltningsmyndighet

Perido AB / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Enköping eller i hela Sverige

Vem söker vi? Perido söker en ledningsassistent till vår kund, en statlig förvaltningsmyndighet. Som ledningsassistent assisterar du två verksamhetsansvariga och verkar för att underlätta deras arbete. Detta innebär att du har en central roll i att organisationens arbete ska fungera som det ska. Tjänsten är placerad i centrala Uppsala.

Vad innebär rollen? I rollen som ledningsassistent sköter du planering och bokning av möten, resor och övriga kalenderbokningar samt för protokoll/skriver anteckningar på möten, både internt och externt med olika branschföreträdare. Du kommer sköta telefonbevakning och boka resor för de verksamhetsansvariga. Utöver detta ansvarar du för fakturering, reseräkningar och att förbereda presentationer.

Vem är du? Vi söker dig som är van vid att arbeta med flera uppgifter parallellt och som kan prioritera bland arbetsuppgifter när du har mycket att göra. Du tar initiativ och ser till att arbetsuppgifterna blir gjorda med noggrannhet, hög kvalitet och professionalism. Vi ser att du är flexibel, lyhörd och arbetar strukturerat. Du har en förståelse för hur myndigheter och företag samspelar och något som kännetecknar dig är att du har en god framförhållning i din planering samt en känsla för service!

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2019-01-08

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst 5 års erfarenhet som administratör/assistent
• Kunskaper inom MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande
• Kunskaper inom diariesystem, Public 360 och Agresso

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid. Konsultuppdrag på 12 månader, tillträde januari 2019.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är ordning och reda A och O för dig? Är du en hängiven initiativtagare som tar dig an dina arbetsuppgifter till 100 % med hög professionalism? Vill du få användning för din förmåga att strukturera och planera varierade arbetsuppgifter i en ansvarstagande roll? Då kan det vara dig vi söker!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30667 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 30667
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
4543880

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: