Strukturerad kundtjänstmedarbetare

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Vill du ha en serviceinriktad arbetsplats med fart och fläkt? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten att utvecklas och ta nya kliv i din karriär.

Hur ser en arbetsdag som kundtjänstmedarbetare ut?
Du kommer att ingå i ett team vars arbetsuppgifter innefattar att ha kontakt med kunder från hela landet och att svara på deras frågor angående fakturor för inrikes vägtransporter. Arbete med administration kring dessa fakturor ingår, såsom att göra rättelser och följa upp dem eller utreda olika ärenden. Varannan vecka kommer du att arbeta med inkommande samtal och varannan vecka mer administrativt. Tjänsten är med start i slutet av augusti och varaktighet minst några månader, troligen längre. Arbetstid är 38h/vecka, kontorstid måndag- fredag.

Vem trivs här?
Du som har en slutförd gymnasieutbildning och tidigare har arbetat med kundservice samt är van vid att använda telefonen och datorn som arbetsredskap kommer att känna dig hemma på din nya arbetsplats. Din vana av att arbeta i olika system kommer här att komma väl till pass. Är du dessutom duktig på och trivs med administration kommer du att känna dig trygg med dina arbetsuppgifter.

Du som tycker om att lösa problem, har en positiv inställning och är van att arbeta självständigt kommer att trivas ypperligt på denna arbetsplats. Tycker du även om att ge service och tycker det är viktigt med bra kommunikation kommer du verkligen att gilla dina arbetsuppgifter. Vidare ser du dig som en noggrann och strukturerad person som har lätt för att lära sig nya saker och som trivs när det är mycket att göra. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. direkt länk till ansökan: http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1588597

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031-725 45 16.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommenatt söka!

Publiceringsdatum
2012-07-31

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1302957

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: