Strukturerad allt-i-allo, chefssekreterare sökes

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
2011-05-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Strukturerad allt-i-allo, chefssekreterare sökes" (publicerad 2011-10-27) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Trivs du med rollen som spindeln i nätet, informationscentral och vara chefens högra hand?
Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten att utvecklas och få arbeta självständigt.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att vara avdelningens stora informationscentral, vilket bland annat innebär att föra mötesprotokoll, dagligen scanna av aktuella anbud samt vara ett stöd vid stora anbud och ramavtal, skriva mail på både svenska och engelska. Vidare kommer du att hålla i bokningar för exempelvis externa lokaler och aktiviteter samt ordna inköp till fika, presenter och liknande. Även resor till Malmö och Stockholm, men också utomlands, kan förekomma då dessa tillhör avdelningen. Tjänsten är på 50-60 % med start omgående och kommer att pågå i ca 6 månader, därefter blir det övertag av kunden.
Vem trivs här?
Du som har juridisk bakgrund och kunskap inom LoU samt har ett tekniskt intresse kommer att trivas på din nya arbetsplats. Har du dessutom erfarenhet av anbudsarbete och ramavtal, samt hanterar Office-paketet, svenska och engelska i tal och skrift kommer du att känna dig trygg i din roll som chefsassistent.
Tycker du om en varierad och självständig arbetsdag som baseras på ett strukturerat sinne kommer du att trivas ypperligt i din nya arbetsroll. Är du dessutom glad, positiv och gillar att ge service kommer du snabbt att bli en del av gänget på arbetsplatsen. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Kristian Andersson på tel: 031 725 45 09.
Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2011-05-13

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-06-03
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Kristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
933459

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: