Strukturerad administratör sökes omgående!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Vill du ha ett arbete där du får möjlighet att använda ditt ordningssinne och strukturerade förmåga och arbeta med varierande arbetsuppgifter? Vi på Adecco Office & HR ger dig möjligheten till detta då vi nu söker en administratör till en av våra kunder.

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som administratör kommer dina arbetsuppgifter att innefatta fakturahantering och arbete med fakturaunderlag. Du kommer också att arbeta med inköp av produkter (allt från små skruvar till stora maskiner) och tidrapportering. I arbetet kommer du att arbeta med programmet Maximo.

Tjänsten är på heltid med start omgående. Arbetstiden är 8-17. Uppdraget är löpande och minst tom årsskiftet. I början av uppdraget kommer du att gå parallellt med personen som har tjänsten idag för att bli upplärd. Anställningsmässigt blir du anställd av oss och uthyrd till vårt kundföretag, som är beläget på Hisingen.

Vem trivs här?
Har du erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter eller annan administrativ vana kommer du snabbt att komma in i dina arbetsuppgifter. Du har en god IT-vana och har du en god ekonomisk förståelse eller tidigare arbetat med fakturering är det meriterande.

Tjänsten passar för någon som är stresstålig och som har en förmåga att hantera många olika arbetsuppgifter. Din goda förmåga att prioritera och se vad som behövs göras när kommer komma väl till pass. Har du en god samarbetsförmåga och trivs på ett arbete där man har ett nära samarbete med övriga i gruppen är du rätt person för tjänsten. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Länk till ansökan: http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1621686

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031 725 45 16 eller på helena.ahs@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommenatt söka!

Publiceringsdatum
2012-09-19

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1344025

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: