Stresstålig Inköpsadministratör med sinne för detaljer sökes!

Adecco Sweden AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du ha ett arbete där du har ansvar för konsultinköp via SAP och SRM? Vi på Adecco Office & HR ger dig en möjlighet att utvecklas och få dina idéer genomförda! Det här är ett konsultuppdrag som pågår 3-6 månader med möjlighet till förlängning.

Hur ser din arbetsdag ut?

Din huvudsakliga arbetsuppgift är att lägga inköpsorder. Då du lägger ordern utifrån information du själv tar reda på blir granskning och säkerställande centralt i rollen och här får du nytta av ditt goda sinne för detaljer. Du kommer att arbeta i flera olika affärssystem och samarbetar med olika intressenter inom företaget.

Vem trivs här?

Du som tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter kommer att känna igen dig. Har du erfarenheter av SAP och dess SRM- modul kommer du lättare in i rutinerna. Är du detaljintresserad, öppen och kommunikativ kommer du att kunna utföra dina uppgifter med bra resultat.

Vad erbjuder vi?

Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

 Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

 Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se 

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

 Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08-59898154.

 Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-05-08

Arbetstider och omfattning
Heltid, 3-6 månader med chans till förlängning.

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cilla Orban 08-59898154

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Jobbnummer
1547316

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: