Strategiska inköpare sökes

Randstad AB Västerås / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång, och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult hos oss på Randstad!

Publiceringsdatum
2012-08-01

Arbetsuppgifter
Då vår kund är ett stort globalt företag är det en klar fördel om du har erfarenhet ifrån materialhantering eller inköp inom större organisationer. Ditt arbete är av administrativ karaktär som innefattar att handlägga samtliga inköpsärenden inom ett visst område. Dina arbetsuppgifter kommer även att innebära förhandlingar med leverantörer, leverantörsutvärderingar, orderhantering och leveransbevakning. Leverantörerna befinner sig i Sverige och i utlandet.

Utbildning / Erfarenhet
Du som söker skall ha flerårig erfarenhet av inköpsarbete. Vi ser gärna att du tidigare har köpt in mekanik, elprodukter eller liknande. Vana att arbeta i SAP är meriterande. För tjänsten krävs utbildning på högskolenivå alternativt gymnasieutbildning med en påbyggnad av inköparutbildning inom SILF eller annan likvärdig påbyggnad. Självklart är det en fördel om du har teknisk utbildning eller erfarenhet från ett teknikföretag. Goda språkkunskaper i engelska, både i tal och skrift är ett krav.

Dina personliga egenskaper
Vi söker en person som är drivande, affärsmässig och ha förmåga att kunna arbeta över alla gränser. Du som söker skall vidare vara noggrann, ansvarstagande, självständig och resultatinriktad. Det är mycket viktigt att du har en stor social förmåga då du ofta arbetar med många kontaktytor både internt och externt. Du skall även ha ett tekniskt intresse och trivas med att arbeta administrativt.

Låter detta intressant?

Du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Urval och intervjuer sker löpande, och tillsättning sker så snart som möjligt.  För mer information om tjänsten kontakta konsultchef Maria Öhlander, 021-470 24 20.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Öhlander, +46 214702420, +46 704317424

Företag
Randstad AB Västerås

Adress
Randstad AB Västerås
Stora gatan 44a
72212 Västerås

Jobbnummer
1304142

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Västerås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Västerås: