Strategisk Inköpare

Randstad AB Västerås / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Nu söker vi en inköpare för uthyrning till en av våra kunder. Tjänsten är till en början en inhyrning med goda chanser att övergå till kunden.

Publiceringsdatum
2012-06-19

Dina arbetsuppgifter
Vår kund är ett stort globalt företag varför det är en klar fördel om du har erfarenhet ifrån materialhantering eller inköp inom större organisationer. Ditt arbete är av administrativ karaktär som innefattar att handlägga samtliga inköpsärenden inom ett visst område. Dina arbetsuppgifter kommer även att innebära förhandlingar med leverantörer, leverantörsutvärderingar, orderhantering och leveransbevakning. Leverantörerna befinner sig i Sverige och utlandet.

Utbildning / Erfarenhet
Vi söker en person som skall vara drivande, affärsmässig och ha förmåga att kunna arbeta över alla gränser. Du skall ha flerårig erfarenhet av inköpsarbete. Vi ser gärna att du tidigare har köpt in mekanik, elprodukter eller liknande. Vana att arbeta i SAP är meriterande. För tjänsten krävs utbildning på högskolenivå alternativt gymnasieutbildning med en påbyggnad av inköparutbildning inom SILF eller annan likvärdig påbyggnad. Självklart är det en fördel om du har teknisk utbildning eller erfarenhet ifrån ett teknikföretag. Goda språkkunskaper i engelska, både i tal och skrift, är ett krav.

Dina personliga egenskaper
Du som söker skall vara noggrann, ansvarstagande, självständig, drivande och resultatinriktad. Det är mycket viktigt att du har en stor social förmåga då du ofta arbetar med många kontaktytor både internt och externt. Du skall även ha ett tekniskt intresse och trivas med att arbeta administrativt.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Mersiha Durakovic på telefon 021-470 24 20. Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid/Visstid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-07-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mersiha Durakovic, 0704317414

Företag
Randstad AB Västerås

Adress
Randstad AB Västerås
Stora gatan 44a
72212 Västerås

Övriga kontaktuppgifter
Öppnas i nytt fönster

Jobbnummer
1276649

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Västerås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Västerås: