Strategisk Account Manager till Sergel Kredittjänster
Bravura / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-03-16FöretagetVi söker nu en Account Manager till Sergel Kredittjänster som ingår i TeliaSonera koncernen. Du kommer ingå i affärsområdet "Sergel Clearinghouse" som arbetar med mobila SMS-tjänster. Området växer kraftigt och de söker nu en säljare som vill vara med på en spännande resa att fortsätta ta mer marknadsandelar.
Sergel ingår i en av Sveriges största koncerner erbjuder väldigt goda utvecklings- och karriärsmöjligheter. Arbetsplatsen präglas av god atmosfär, högt i tak och omväxlande arbetsuppgifter. Här trivs man och har roligt på jobbet. Detta är en enorm möjlighet för dig som har erfarenhet av tjänsteförsäljning och ta karriären till nästa nivå. Företaget flyttar till nybyggda och toppmoderna lokaler ovanpå Mall of Scandinavia den sjunde juni.
Dina arbetsuppgifterSom Account Manager ansvarar du för att utveckla och driva befintliga affärer. Du kommer arbeta nära TeliaSoneras säljare och vidareutveckla befintliga kunder och lösningar med utgångspunkt från Sergels tjänsteportfölj. Arbetet sträcker sig genom hela försäljningsprocessen, från första mötet med kund till offertgivning och avslut. Du kommer att arbeta mot tydliga budgetmål och mäts på bland annat försäljning och kundnöjdhet.
Denna roll passar dig som har arbetat med tjänsteförsäljning under några år och som vill gå vidare till en roll där du får arbeta med befintliga affärer.
KvalifikationerErfarenhet: Du har arbetat med försäljning inom B2B med goda resultat.
Programvaror/verktyg: MS Office
Meriterande: Erfarenhet kring programmering, konfigurering av system och/eller övergripande kunskap om mobila betal- och meddelandetjänster. Har du erfarenhet från telekombranschen är det starkt meriterande.
Språk: Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
Vi söker dig som har starkt kundfokus och som är duktig på att bygga relationer. Du vågar utmana dina kunder och har en god förmåga att koppla ihop behov med olika lösningar. Därtill är du van vid att arbeta självständigt, är handlingskraftig och affärsorienterad.
Övrig information:
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Farsta. Flyttar till Mall of Scandinavia i Arenastaden den 7:e juni.
Lön: Enligt överenskommelse. Fast lön + bonus.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Account Manager, AM, säljare, KAM, Telia, Sergel, Stockholm, SMS, betal, meddelande, kommunikation, telekom, inkasso
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOscar Ohlsén 08-40024050
oscar.ohlsen@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2729089
Observera att sista ansökningsdag har passerat.