Storkundsansvarig
3 / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige Vi på 3 tror att livet blir roligare om man upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på 3 som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till 3.
Storkundsgruppen är en del av 3s Företagskundservice och har i uppdrag att supportera våra största företagskunder. Du kommer ingå i ett team med tre Service Managers och sex Storkundsansvariga, som tillsammans har visionen att bibehålla och utveckla affären där kundens och 3s bästa står i fokus. Öppenhet och samarbete är något som vi värdesätter högt.
Som storkundsansvarig har du det övergripande drift- och förvaltningsansvaret för ett 15-tal större företagskunder. Utöver din kundportfölj supporterar du och dina kollegor övriga storkunder i deras dagliga ärenden. Ditt huvuduppdrag är att säkerställa att vi levererar den servicenivå som överenskommits i avtal med kund. Detta gör du genom att löpande besvara kundens driftsfrågor via mail och telefon, hålla regelbundna driftstatusmöten med kunden, koordinera och rapportera eskaleringar utförda av kunden, samt ta fram statistiska rapporter till kund.
Du kommer även att arbeta mycket proaktivt och ge kunden förslag för att optimera aktuell kommunikationslösning, utveckla och underhålla rutiner för att på bästa sätt, samt att möta kundens behov och bevaka förändringar inom 3 som kan ha påverkan på kunden och omvänt.
Vi söker dig som:
• Har en personlig mognad, som har en förmåga att ta olika typer av personligheter och som inte backar från konflikter
• Känner dig bekväm i det personliga mötet, då du kommer att vara med och bjuda in till egna kundmöten
• Är driven, lösningsfokuserad och alltid engagerad i det du tar dig an
• Vill och kan bygga broar internt med olika avdelningar och kunna skapa och bibehålla en god relation till dina kunder
• Kan sälja in dig som kontaktperson och vårt serviceutbud till våra kunder
• Inte är rädd att lära sig nya saker och ser utmaningar med tekniska frågor
Som person är du en skicklig relationsbyggare som har lätt för att samarbeta samt skapa förtroende gentemot både kunder och kollegor. För att lyckas i rollen krävs det att du har ett stort intresse för affären och är villig att lära dig allt om 3FrontOffice. Du är duktig på att kommunicera i både tal och skrift på ett professionellt och informativt sätt. Då en del av kommunikationen med våra företagskunder sker på engelska är det viktigt att känner dig bekväm i språket.
Vårt erbjudande Vi erbjuder dig en chans att utveckla ditt affärssinne och en möjlighet att bygga ett professionellt nätverk. Du har stor påverkan på ditt arbetssätt och därmed får du chans att utveckla din strukturella förmåga. Hos oss får du verkligen utmana dig själv, bland annat genom att utveckla din mötesteknik. Vi arbetar helgfria vardagar mellan 8-17.
Skicka in din ansökan senast 31/3! Vid frågor kontakta gruppchef Linda Cederhierta på telefonnummer: 0735- 33 74 76
Varaktighet, arbetstid
1 -
Publiceringsdatum2017-03-17ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag3
Adress3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm
KontorsadressLindhagensgatan 98
Jobbnummer 3381072
Observera att sista ansökningsdag har passerat.