Store Manager - Pelican Self Storage, Stockholm
Retail Knowledge / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Knowledge i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Swedish Pelican Self Storage AB
utvecklar, äger och driver, lättillgängliga och säkra förråd 1-36m² för
privatpersoner och företag. Swedish Pelican Self Storage hette tidigare
SelStor AB som bildades 2006 av personerna som introducerade och byggde
upp det mest kända selfstorage-företaget i Europa. I december 2012
förvärvades SelStor av danska Pelican Self Storage och blev därmed den
näst största selfstorage-aktören i Norden. Med sina 37 anläggningar är
företaget representerat i Danmark, Sverige och Finland. För ytterligare
information läs mer på
www.pelicanselfstorage.seRetail Knowledge söker för Pelican Self Storage
Store Manager/Assistent Manager
Vill du bli en del av vårt serviceteam?
Publiceringsdatum2016-09-21Om tjänstenTill några av våra toppmoderna anläggningar i Stockholm söker vi 1 inspirerande Butikschef och 2 assisterande Butikschefer. Kanske jobbar du som butikssäljare idag och vill utvecklas och ta steget vidare i karriären. Vi söker dig som är en ansvarsfull säljare som kan ta sig an rollen med mycket energi och hög servicenivå.
Din viktigaste uppgift blir att driva försäljningen av våra tjänster och förråd. Du kommer även att ansvara för försäljning av flyttmaterial och ta hand om viss administration. Rollen innebär mix av försäljning och administration i en verksamhet som ständig utvecklas.
ProfilVi är mycket måna om att våra butiker ska ha en vänlig, kundorienterad och professionell atmosfär. Vi söker därför dig som tycker om och är duktig på att skapa goda kundrelationer och som gillar att ge förstklassig service. Arbetet är självständigt, och det krävs att du tycker om att ta initiativ, att du är noggrann och ansvarsfull. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, och god datavana med kunskap i Office-paketet. Har du erfarenhet från liknande roller inom handel eller servicesektorn är det ett plus. I denna befattning krävs också att du har körkort.
Tillträde: Omgående
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Grundlön + ev bonus
Arbetstider: mån-fre 10-18 Lör 10-14
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-09
Ange följande referens när du ansöker: 3211667138
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRetail Knowledge
AdressRetail Knowledge
Nybrogatan 7
11434 Stockholm
Kontorsadress Jobbnummer 3061365
Observera att sista ansökningsdag har passerat.