Stockholms trevligaste kundtjänstmedarbetare rekryteras till G4S

Manpower / Kontorsjobb / Stockholm
2014-02-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Stockholms trevligaste kundtjänstmedarbetare rekryteras till G4S" (publicerad 2014-04-14) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

G4S är världens största säkerhetsföretag och har verksamhet i fler än 125 länder med över 657 000 medarbetare. I Sverige är G4S rikstäckande och det näst största säkerhetsföretaget med 3600 medarbetare. Vi specialiserar oss på att utvärdera risker och att utveckla säkra lösningar. G4S levererar risk management och skydd till såväl myndigheter och näringsliv som till privatpersoner över hela världen. G4S är verksamt inom alla affärssegment och arbetar på en rad olika geografiska marknader. I samarbete med Manpower rekryterar nu G4S två kundtjänstmedarbetare till företagets Client Business Center.

Publiceringsdatum
2014-02-19

Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare i G4S kundtjänst kommer du att sitta mitt i hjärtat av företagets verksamhet och där hantera alla löpande kontakter med blivande och befintliga kunder och leverantörer. Företagets Client Business Center är en del av G4S framtidssatsning och du blir här en nyckelperson i att lyssna till och förstå kundernas behov samt att integrera detta med övriga enheter inom G4S. I ditt arbete kommer du att komma i kontakt med kunder och hjälpa dem att lösa olika typer av problem. Det kan röra sig om en kund som har tekniska frågor om larm, eller ett företag som har frågor om till exempel avtal eller fakturering. Du kommer att ha mycket telefonkontakt med kunderna men även mycket kontakt via mejl.

Detta är en heltidstjänst på G4S huvudkontor på Kungsholmen.

Vem är du?
Du brinner för service, det märker man direkt när man pratar med dig. Du sätter en stolthet i att göra kunden nöjd och du kommer bäst till din rätt när du får lösa olika typer av problem via telefon. När du arbetar gör du det på ett ordningsamt och strukturerat sätt och du trivs som bäst när du har mycket att göra. Vi tror att du har arbetat inom kundtjänst tidigare, har du suttit i en backoffice funktion och hanterat avtalsfrågor, reklamationer och konteringar så ser vi det som en merit. Har du arbetat med fakturering är även det en fördel. Har du dessutom ett teknikintresse ser vi det som positivt. Säkert är att du har arbetat inom servicesektorn, och lika säkert är att du har ett välutvecklat sinne för service. Specifik utbildning kommer du att få på plats. Du har en god allmän datavana. För att trivas hos oss bör du ha en flexibel inställning till ditt arbete eftersom tjänsten kommer att ge möjlighet till utveckling inom olika områden.

Kontaktperson för detta jobb
Skicka in din ansökan med CV och personligt brev riktat till Client Business Center på G4S.
För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Åsa Nygårds, Manpower, på telefon: 08-764 26 53. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Nygårds 08-764 26 53

Företag
Manpower

Adress
Manpower

Jobbnummer
1785217

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower: