Stockholm: Ordermottagare

Jobbakuten Väst AB / Inköpar- och marknadsjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobbakuten Väst AB i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Kundtjänst/Kundmottagare / Ordermottagare

ALADDINS UTHYRNING AKTIEBOLAG

Ordermottagare

Omfattning: Heltid

Varaktighet: Tillsvidare

Anställningsform: Tillsvidare



Publiceringsdatum
2023-07-03

Kvalifikationer
Utbildningsbakgrund
Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning

Språk Krav

• Medelengelska

• Svenska, mycket god

Om jobbet

Du är en person som klarar stress utan att tumma på mycket god service och ett leende mot kund. Du är företagets ansiktet samt röst utåt mot kund vilket ställer krav på ordningssinne, service mot kund samt klarar Svenska språket i tal & skrift utan problem. Du kan även Engelska mycket bra i tal då vi ofta har Ambassader som kunder. Du bör vara hyfsat snabb med tangentbordet då du registrerar beställningar från våra inkommande web-bokningar. Du är inte rädd eller har problem med att handgripligen hjälpa kunder som behöver hjälp att lasta sina beställningar från hylla till vagn. Lyft förekommer. Du passar tider utan minsta problem och arbetar under eget ansvar vilket betyder att du vid behov håller många bollar i luften samt tar egna initiativ. Som Ordermottagare / kundmottagare på Aladdins Uthyrning AB sitter du i vår kundtjänst och hanterar kunder över disk, via mail och telefon. Du skriver in bokningar av hyrgods i bokningsprogrammet och besvarar alla kunder med orderbekräftelse via mail eller över disk. Du gör kreditupplysningar samt besvarar telefonsamtal med förfrågningar samt bokningar. Du skickar offerter till kunder med förslag på utrustning till event vilket du får lära dig med tiden. Som kundmottagare skriver du hyresavtal med kunder som legitimerar sig och betalar. Din uppgift är även att visa kunden / budet de saker de ska hämta till sitt event. Du får dagligen handgripligen hjälpa kunder att lasta stolar & bord på vagn som kunden lastar i sin bil / lastbil. Vissa lyft ingår i arbetet så ryggproblem eller andra fysiska skador är olämpligt i detta arbete. Du arbetar i ett sammansvetsat team i receptionen som samarbetar nära med de övriga avdelningarna på Aladdins Uthyrning.
Din uppgift är även att dagligen skriva in leveranser i ett körschemat som chaufförerna kör efter. Vissa perioder är mycket stressiga där din förmåga att hålla många bollar i luften sätts på prov. Engelsktalande kunder är inte ovanligt då många ambassader ofta har event då dom hyr utrustning från Aladdins Uth. Inget event / party är för litet eller för stort för oss. Mycket av din arbetstid utförs vid datorn att mata in bokningar och uppdateringar då kunder ofta ändrar på sin order flera gånger. Du kommer med tiden lära dig sortimentet (ca 1.900 olika artiklar) vilket ligger till grund för dina rekommendationer till kunder som ofta vill ha hjälp med råd och planering av sitt event. Kunderna är allt från privatpersoner, eventbolag, ambassader, advokatbyråer, kursgårdar, hotell mm m.m. Arbetet är inte enbart stillasittande. Du kommer samarbeta mycket med lagerpersonal, orderplockare och chaufförer. Besök gärna Aladdins Uthyrnings hemsida för att uppdatera dig om Sveriges bredaste sortiment i branschen. www.aladdins.se . Ny hemsida klar inom kort. Enhagsvägen 10 i Täby.

Vi är ca 14 personer som arbetar här på heltid. Under högsäsong är vi ca 25 pers.
Du arbetar i ett team på 3-4 personer i Aladdins uthyrnings kundtjänst.
Aladdins Uthyrning AB är ett familjeföretag som grundades 1986.

Vi hyr ut glas, porslin, serveringsartiklar, stolar, bord, partytält grillar, kylskåp m.m.

Om anställningen

Lönetyp: Fast månadslön, provanställning 6 månader

Var ligger arbetsplatsen?

Enhagsvägen 10

187 40 Täby

Arbetsgivaren

Aladdins Uthyrning AB



Så ansöker du
Du är välkommen att söka tjänsten via länken "skicka ansökan", urval sker löpande!

Vi intervjuar fortlöpande så vänta inte med din ansökan.



Har du några frågor?
Kontakta Bethina Frostad på recruitmore, bethina@recruitmore.se.

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbakuten Väst AB (org.nr 556622-8846), http://www.recruitmore.se

Arbetsplats
Recruitmore

Jobbnummer
7936458

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobbakuten Väst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobbakuten Väst AB: