Stockholm Byggkoncept söker kontorsassistent på heltid

KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Stockholm Byggkoncept befinner sig just nu i en expansiv fas och är på jakt efter dig som vill följa med och bidra under deras tillväxtresa! Här ges du möjlighet att arbeta i en formbar roll med fokus på administration. Är du en driven person med tidigare erfarenhet av reception och administrativa arbetsuppgifter? Vill du arbeta på ett företag med högt i tak och där det värdesätts att ha kul på jobbet? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Om företaget
Stockholm Byggkoncept AB grundades år 2006 och verksamheten omfattar allt från mindre servicejobb till totalentreprenader samt egna byggprojekt. Stockholm Byggkoncept eftersträvar samsyn och innovativt tänkande i alla projekt och går in i samarbeten med ett stort miljöengagemang och öppenhet kring kalkyl, tidsplan och produktion. Idag är de totalt 70 anställda men företaget expanderar och blir till hösten över 100 anställda.

Stockholm Byggkoncept har kontor i Hägersten och planerar att under slutet av sommaren flytta till nya lokaler, fortfarande belägna i södra Stockholm.


Arbetsuppgifter
Som kontorsassistent arbetar du till största del administrativt men agerar även ansiktet utåt och tar emot besökare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av tidsföring av ca 100 personer, dvs. tidsrapportering kring personal, uppdrag och registrera sjukanmälningar. I din roll arbetar du även med att scanna fakturor för bolagen, ansvara för inköp av kontorsmaterial samt vara behjälplig för de anställda och stötta i frågor gällande exempelvis anställningsavtal eller dylikt. Du kommer komma in ett skede då det händer mycket på företaget och i din roll kommer du vara delaktig i både flytt och uppstart av nya kontorslokaler.

Kvalifikationer
Vi söker dig som tidigare arbetat i en administrativ roll där du även haft kundkontakt. För att vara kvalificerad för tjänsten har du även god förståelse för teknik och sätter dig snabbt in i nya system och program. Kontakten med de anställda sker på både svenska och engelska och krav för tjänsten är därför goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både tal och skrift.

På Stockholm Byggkoncept är stämningen lättsam, humoristisk och prestigelös, och för att passa in är du en glad och trevlig person och är samtidigt trygg i dig själv och har skinn på näsan. I ditt arbete är du självgående, kreativ och tar egna initiativ. I din roll får du stora möjligheter att effektivisera och komma på innovativa lösningar, vi ser därför att du är en lösningsorienterad person som lägger stort engagemang i ditt arbete.


Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag och du får din anställning hos KFX HR-partner men arbetar hos Stockholm Byggkoncept i Hägersten. Denna rekryteringsprocess sköts av KFX HR-partner och samtliga frågor angående tjänsten och processen hänvisas till ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00. Vi arbetar med löpande urval, skicka därför in din ansökan redan idag!

Tjänsten är på heltid med arbetstiderna 7.00 - 16.00. Start för tjänsten är omgående.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-06-14

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-17
Ange följande referens när du ansöker: 2754
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Clara Backlund clara.backlund@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
3555260

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: