Stena Recycling söker en serviceinriktad administratör

Experis Finance Huvudkontor / Administratörsjobb / Timrå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Timrå, Sundsvall, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Timrå, Sundsvall, Mark, Härnösand, Kramfors eller i hela Sverige

Stena Recycling är Sveriges ledande återvinningsföretag med ett rikstäckande nät av filialer och produktionsanläggningar. Företaget omhändertar avfall från industri, handel och kommuner och erbjuder kvalitets- och miljösäkrade lösningar för insamling och förädling av järn- och metallskrot, rostfritt, returpapper, plast, farligt avfall och andra kemikalier samt övrigt verksamhetsavfall. Stena Recycling ingår i Stena Metall-koncernen som också återvinner elektronikskrot och aluminium samt bedriver internationell handel med stål, metall och olja.

Stena Recycling AB är inne i en expansiv fas och behöver stärka upp med ytterligare en person till återvinningsstationen i Timrå.

Publiceringsdatum
2015-07-08

Dina arbetsuppgifter
Är du en skicklig administratör som både kan ge service till våra kunder vid invägning av avfall i kombination med administrativt arbete?
Vill du dessutom lära dig vår verksamhet från grunden och utvecklas tillsammans med oss, då är det dig vi söker.

Du kommer att arbeta i nära dialog med dina kollegor och ni verkar för att optimera sälj- och administrationsprocessen för att leverera med hög kvalitet i rätt tid.

Dina arbetsuppgifter kommer bl a att bestå av:

• Ordermottagning
• Support till kunder
• Invägning av material
• Viss transportplanering
• Framtagande av ekonomiska rapporter samt månadsavslut
• Bokning av omkostnadsfakturor och avräkning
• Fakturering
• Månadsbokslut

Vem är du?
Vi vänder oss till dig som har 3-årig gymnasieexamen. Har du erfarenhet från logistik/transportbranschen ser vi det som meriterande. Du har dessutom några års erfarenhet av administration, fakturering och bokslut.

Som person är du prestigelös, serviceinriktad och du har lätt för att hantera olika människor. Du har god struktur, överblickar helheten och drivs av att arbeta självständigt mot uppsatta mål.

Du är engagerad och har en naturlig fallenhet för att skapa motivation hos andra och vi vill gärna att du blir en drivande kraft på filialen. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för rätt person.

Kontaktperson för detta jobb
Vi samarbetar med Experis AB och vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att ringa Karin Ljusner på telefon 072-550 45 17.
Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha via länken nedan, senast den 9 augusti.

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Ljusner 060-646545

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2346522

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: