Staffing Assistant - Retail Knowledge, Stockholm

Retail Knowledge Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2019-08-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Staffing Assistant - Retail Knowledge, Stockholm" (publicerad 2020-01-07) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Retail Knowledge är ett bemanning- och rekryteringsföretag som fokuserar på tjänster inom servicebranschen. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals serviceföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera bemanningen. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Vi söker nu en Staffing Assistant till vårt kontor i centrala Stockholm.

Är du student eller driver eget företag? Har du även ett brinnande intresse för människor och vill vara en del i ett härligt team?
Hos oss på Retail Knowledge kommer du ha en central roll och vara spindeln i nätet. Du kommer sköta vår bemanningsdrift samtidigt som du kommer att vara tillgänglig för att stötta dina kollegor.

Att vara Staffing Assistant hos oss innebär att du kommer att ta utföra för många olika moment som rör vår bemanningstjänst. Tjänsten är en mångsidig funktion i vårt bemanningsteam där din förmåga att hjälpa andra att nå framgång är betydelsefull. Du kommer att vårda våra viktiga relationer och hitta flexibla lösningar för att lösa kundens behov. Som person är du strukturerad, noga och har ett stort servicehjärta. Du har lätt för att skapa relationer och är mån om att bibehålla dem. För att passa in i teamet skall du vara prestigelös, ordningsam, lösningsorienterad och är beredd att hjälpa till där det behövs. Du är generös och tillgänglig för dina kunder och ger allt för att lösa uppgiften på bästa sätt.

Denna tjänst är en extraanställning och du kommer att jobba både på vardagar och helger.

Publiceringsdatum
2019-08-05

Dina personliga egenskaper
• Serviceinriktad
• Strukturerad och noggrann
• Tydlig kommunikatör
• Intresse för personal och rekrytering

Ansvarsområden:
• Säkerställa leveransen av bemanningen
• Genomföra kontinuerliga uppföljningar med våra Poolare och kunder
• Administration i rekryterings- och bemanningssystemen
• Publicera annonser
• Stötta kollegorna med Cv-selektering

Som person trivs du med att jobba i team, du räds inte ett högt tempo och du är effektiv och noggrann. Du trivs med ansvar och tar dig gärna an utmaningar. Då arbetet är självständigt måste du ha en stor trygghet i dig själv att klara av att ta snabba och ibland lite svåra beslut på egen hand. Har du arbetat i butik tidigare är det en merit.

Start: Omgående
Omfattning: vardagar och helger
Plats: Stockholm
Lön: Timlön

Ansvarig rekryterare är Madelene Färm madelene.farm@retailknowledge.se

Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och servicehandeln och har varit verksamma sedan 2002. Bemanningsverksamheten har ca 350 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och följer gällande kollektivavtal.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-09-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelene Färm madelene.farm@retailknowledge.se

Företag
Retail Knowledge Sweden AB

Adress
Retail Knowledge Sweden AB
Nybrogatan 7
11434 Stockholm

Kontorsadress
Nybrogatan 7

Jobbnummer
4849570

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge Sweden AB: