Staffing Assistant - Retail Knowledge

Retail Knowledge Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Retail Knowledge är ett bemanning- och rekryteringsföretag som fokuserar på tjänster inom servicebranschen. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals serviceföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera bemanningen. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Retail Knowledge söker nu en ny kollega!

Vi söker en personalassistent till vårt kontor i centrala Stockholm som ska kunna arbeta extra hos oss på vardagar men även helger vid behov. Som Staffing Assistant hos Retail Knowledge är du en ambassadör för oss då du är den som har första kontakten med våra kunder och poolare.

Rollen:
I ditt arbete kommer du ha en nära kontakt med både våra kunder och anställda via telefon, mejl och vårt bokningssystem. Du kommer att ta emot förfrågningar från våra kunder och boka ut tillgänglig person hos kunden. Tjänsten ställer höga krav på noggrannhet, ha många bollar i luften och hitta bästa lösningen för kunden. Stor del av ditt arbete är att vårda viktiga relationer och det är därför viktigt att du har en förmåga att skapa tillit och långsiktiga relationer. Då vi finns här på uppdrag för kunden är det viktigt att du är lösningsorienterad för att snabbt hitta flexibla lösningar till kunden.

Kvalifikationer/egenskaper:
• Har utpräglad känsla för service
• Är flexibel
• Har erfarenhet av kundfokuserat arbete
• Är van att jobba i olika system och med telefon
• Intresse för personal och rekrytering

Du ser alltid till kundens bästa och gör ditt yttersta för att möta kundens önskemål. Som person trivs du med att jobba med människor i högt tempo och du är effektiv och noggrann. Du har vana av att hantera många saker samtidigt och arbeta mot deadline. Du trivs med ansvar och tar dig gärna an utmaningar. Då arbetet är självständigt måste du ha en stor trygghet i dig själv att klara av att ta snabba och ibland lite svåra beslut på egen hand. Har du arbetat i butik tidigare ser vi det som meriterande.

Start: Omgående
Omfattning: Efter behov, vardagar och helger
Plats: Stockholm
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Madelene Färm: madelene.farm@retailknowledge.se

Välkommen in med din ansökan!

Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln och har varit verksamma sedan 2002. RetailPoolen har ca 400 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och följer gällande kollektivavtal.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-10-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Retail Knowledge Sweden AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Retail Knowledge Sweden AB (org.nr 556636-0367), http://retailknowledge.se/

Jobbnummer
4869200

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge Sweden AB: