Staffing Admin Assistent deltidsanställd sökes till Adecco

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
2023-09-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Staffing Admin Assistent deltidsanställd sökes till Adecco" (publicerad 2023-11-30) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-09-26

Om tjänsten
Vi söker nu en student till tjänsten som Staffing Admin Assistant på deltid. Som Staffing Admin Assistant kommer du att tillhöra Adeccos Workforce Management Team, en central funktion som supporterar hela organisationen och dess kunder på nationell nivå. Du kommer få en god inblick i många av våra spännande kunder och deras verksamhet runt om i landet, alltifrån stora globala bolag till mindre lokala företag. Du kommer främst att arbeta administrativt och involveras i många områden kopplat till personaladministration och bemanning.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innehålla:
• Svara i telefon samt på mail från konsulter, kunder och kollegor.
• Bemanning och hantering av sjukfrånvaro.
• Administration.

Arbetstiderna kommer att vara förlagda morgnar, kvällar, nätter och helger där du bemannar Adeccos jour utanför ordinarie kontorstid. Arbetet sker hemifrån med en introduktion på kontoret i Göteborg. Du kommer att arbeta cirka tre dagar i veckan, inklusive 2 pass cirka var tredje helg. Arbetspassens tider varierar mellan vardagar 05-09, 17-00 och helger 13-24. Det finns också beredskapspass (arbete vid behov), arbetstiderna är då 00-05, 00-07 och 07-13.

Vi söker dig som kan börja i höst och arbeta löpande framöver.

Om dig
Vi tror att du studerar HR, ekonomi eller dylikt, vi ser helst att du har några års studier kvar. Vidare tror vi att du trivs i ett högt arbetstempo och att du har en bakgrund inom service där du har jobbat med någon form av kundbemötande. Tjänsten kommer i första hand vara av administrativ karaktär, vi söker därför dig som är noggrann och gillar att ha ordning och reda. Som person tror vi också att du är service-minded, lyhörd, strukturerad, lösningsfokuserad och har ett proaktivt tänk i det du gör.

Krav för tjänsten är:
• Flytande tal i engelska och svenska.
• Du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
• Möjlighet att arbeta kvällar, helger och tidiga mornar.

Det är meriterande om du kan tala och skriva danska.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Tidblom på Elsa.Tidblom@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord
deltidstjänst, deltidsarbete, extrajobb, adecco, bemanningsbranschen, hr-bolag, assistent, assistera, administrativt, administratör, remote, hemifrån, Göteborg

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-42825".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Elsa Tidblom

Jobbnummer
8144049

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: