ST-läkare sökes till Vårdcentralen Nyhem
Region Halland / Läkarjobb / Halmstad
2022-03-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "ST-läkare sökes till Vårdcentralen Nyhem" (publicerad 2024-11-18) ⬅️
Visa alla läkarjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Halland i Halmstad,
Laholm,
Falkenberg,
Varberg,
Helsingborg eller i
hela Sverige Vårdcentralen Nyhem ligger i Halmstad och är en trivsam vårdcentral med fräscha lokaler och cirka 10 000 listade patienter.
Här finns läkarmottagning, laboratorium, BVC, distriktssköterskemottagning, sjukgymnastik, arbetsterapeut, kurator, psykolog och rehabkoordinator. Folktandvården finns också i samma byggnad. Vi har även specialistmottagning för astma/KOL, diabetes, riskmissbruk och rökavvänjning.
Det är ett härligt gäng som arbetar här med en växande framtid i sikte. Vi söker nu dig som vill vara med och utveckla vår verksamhet tillsammans med oss.
Om arbetet
Som ST-läkare hos oss får du god handling av erfarna kollegor och du har stora möjligheter att själv vara med och utforma din plan och utveckla specialintressen. Vi strävar efter att din utbildning ska bli så givande och intressant som möjligt för att ge dig de kunskaper och erfarenheter du behöver för ditt framtida arbete som specialist i allmänmedicin. ST-läkarna har regelbundet gemensamma och mycket uppskattade träffar för fortbildning och reflektion tillsammans med studierektor.
Publiceringsdatum2022-03-21KvalifikationerVi söker dig som är legitimerad läkare med intresse för allmänmedicin. Förutom god medicinsk kompetens och noggrannhet ser vi att du är engagerad, mångsidighet och har ett gott bemötande. Du förväntas ha ett positivt och professionellt förhållningssätt till patienter och arbetskamrater. Vidare ser vi att du som person är ansvarsfull, initiativrik, öppen och glad. Du tillför kompetens och arbetsglädje till vår vårdcentral, vilket vi även hoppas få ge dig.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vårt erbjudande
För oss är det viktigt att du trivs och utvecklas i ditt arbete. Klicka
https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/att-jobba-i-region-halland/formaner-for-dig-som-anstalld/ för att läsa mer om de förmåner vi kan erbjuda dig som anställd.
Om Region Halland
Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är "Halland - bästa livsplatsen" och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! Vill du veta mer om Region Hallands organisation, vårt uppdrag och vår vision? Klicka
https://www.regionhalland.se/om-region-halland/Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund.
Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Tillträde enligt överenskommelse. Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagREGION HALLAND
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/362".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Halland (org.nr 232100-0115)
Arbetsplats Närsjukvården Halland, Vårdcentralen Halland
Kontakt Eva Holstner, Verksamhetschef
070-248 01 36 Jobbnummer 6454169
Observera att sista ansökningsdag har passerat.