Splitgrid söker Key Account Manager med erfarenhet
Inda.nu / Säljarjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inda.nu i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Lindesberg,
Laxå eller i
hela Sverige Örebroföretaget Splitgrid AB har en bred kunskap inom retail, finans och systemutveckling.
Produkten Splitgrid är en mjukvara som med hjälp av butiksdatasystemet fördelar försäljningsintäkter per automatik. Utvecklingen av produkten har pågått sedan 2012, och är skapat ur ett behov hos en mindre butikskedja. De riktar sig mot leverantörer och butiker som jobbar med sällanköpsvaror, men Splitgrid kan även vara en produkt för fastighetsägare, factoringbolag m fl.
Din roll
Som Key Account Manager på Splitgrid får du en mångfacetterad arbetsdag. Ditt ansvar är att initialt bearbeta leverantörer och butiker på den skandinaviska marknaden och så småningom bearbeta den europeiska marknaden där efterfrågan av produkten visat sig stor enligt undersökningar.
Organisationen på Splitgrid kännetecknas av målfokuserad försäljning, starkt driv och entreprenörstänk. Med rekrytering av nästa nyckelperson tar Splitgrid nästa steg i den fortsatta utvecklingen av företaget. Med rätt attityd och inställning har du möjlighet att klättra hur högt du vill inom företaget. Din initiativförmåga kommer att bana väg för framgångarna.
Mer i detalj uppstår dina arbetsuppgifter av:
Identifiering av kunder. Boka möten. Säljstrategier och genomförandet av kundmöten. Du ansvarar för hela processen ute hos kund. Allt från försäljning till utbildning och uppföljning. Tillsammans med resten av teamet på Splitgrid utvecklar ni sälj- och produktutveckling.
Publiceringsdatum2018-06-12KvalifikationerSom Key Account Manager ser vi gärna att du har erfarenhet som resande säljare och erfarenhet från detaljhandeln. Meriterande är om du har haft nyckelpositioner inom butik eller hos grossist eller större leverantör. Du bör ha en förmåga att förstå affärerna och ha lätt att få kontakt med kunder. Om du har erfarenhet att management i kedjeföretag är det ett plus i kanten. Ett professionellt nätverk stärker också din profil. Tjänsten kräver körkort och ett visst antal resor och övernattningar.
Som person är dina främsta drivkrafter initiativförmåga, resultatorientering och kommunikation. Egenskaper som värdesätts hos dig är att du är entusiasmerande och målfokuserad. Du har en vinnarattityd med en ödmjuk framtoning och du ser relationsskapande och nätverkande som en framgångsfaktor.
Du som söker tjänsten är fullt medveten om att hårt arbete skapar resultat. Du har mod och stark vilja att lyckas. Du är van att driva affärsprocesser och dina erfarenheter med skön personlighet viktas högt i denna rekrytering.
INDA Kompetens hjälper företag med kompetens genom personella resurser och utbildning. Genom kompetens inom olika områden och vårt fokus på både kund och kandidat lyfter vi kompetensförsörjningen till en ny nivå. Vårt mål är att etablera INDA Kompetens som Mellansveriges mest eftertraktade bolag inom bemanning, rekrytering och utbildning.
Mer information om oss finns på
www.inda.nu/kompetens Anställningsform:
Provanställning 6 månader - tillsvidareanställning
Anställningens omfattning:
Heltid
TillträdeEnligt överenskommelse
Löneform:
Fast lön
Vill du veta mer? Kontakta Zabina Kallström på INDA Kompetens. Jag svarar på frågor och berättar mer om tjänsten. Du kan nå mig på
zabina.kallstrom@inda.nu eller 0730-598 275. Sista ansökningsdag är den 8 juli 2018, urval och intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagINDA.NU
AdressINDA.NU
Adolfsbergsvägen 4
70227 Örebro
KontorsadressAdolfsbergsvägen 4
Jobbnummer 4199334
Observera att sista ansökningsdag har passerat.