Spindeln i nätet - administratör med kundkontakt!

Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Älskar du rollen som spindeln i nätet?
Är du dessutom strukturerad, serviceminded och har skinn på näsan?
Då har Komet drömjobbet till dig!
Vi söker för kunds räkning en administratör för en bred och varierande roll med daglig kundkontakt.
Företaget är ett av Sveriges ledande bolag inom återvinning och de befinner sig i en tillväxtfas. Då företaget arbetar med återvinning så är miljöfrågor en stor del av verksamheten. Kulturen i företaget präglas av en positiv anda med fart och fläkt och ett ungt arbetsteam. Du kommer att arbeta på företagets kontor i Solna, det kan dock förekomma att du även arbetar på kundens kontor i Bromma. 
Dina främsta arbetsuppgifter kommer innefatta administration och kundservice. De administrativa uppgifterna kan vara att hantera avvikelser såsom återvinningskärl som inte hämtats på utsatt tid. Andra administrativa uppgifter kan vara fakturering, lägga in orders, avtal och kundinformation i affärssystemet samt vara ett administrativt stöd till övriga kollegor. Du kommer även att vara behjälplig med telefon- och e-postärenden från kunder, chaufförer etc. Det är en varierande tjänst med dels dagliga rutinuppgifter och dels oförutsedda arbetsuppgifter som skall lösas på kort varsel.
Du har tidigare kontorsvana från administrativa uppgifter samt kundservice. Du har en övergripande förståelse för ekonomi och en god datavana. Du trivs med att vara spindeln i nätet och som person är du strukturerad, organiserad och noggrann. Vidare så är du ansvarsfull, stresstålig och van vid många bollar i luften. Andra egenskaper som kännetecknar dig är din positiva attityd samt att du är lösningsorienterad, självgående och lättlärd. Då du dagligen får lösa problem och ta uti med en del besvärliga ärenden så krävs det att du har skinn på näsan. Då arbetet till stor del är administrativt så krävs flytande kunskaper i svenska språket.

Publiceringsdatum
2011-09-23

Arbetstider och omfattning
Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer vara anställd av Komet men arbeta ute hos vår kund.

Ersättning
Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: Måndag-fredag kontorstid Lön: 132 kr/tim Ansökan: Skicka in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Referenskod: KCAK

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-23
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
KCAK, 020-252600

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm

Jobbnummer
1037532

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: