SPI Global Play AB söker en Servicekoordinator (Head of Service)
SPI Global Play AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SPI Global Play AB i Malmö Koordinator till Serviceavdelningen (Head of Service)Vi expanderar nu och söker nya medarbetare till vår Serviceavdelning i Malmö. Vi ställer höga krav på dig som sökande men vi erbjuder samtidigt ett utmanande arbete med stor utvecklingspotential i en internationell miljö. SPI Global Play AB är den ledande producenten av koncept och produkter för upplevelsebaserade aktiviteter för barn och ungdomar i kommersiella miljöer. Vi planerar, designar, utvecklar och bygger allt ifrån den lilla lekbyggnationen till de stora upplevelsebaserade lekanläggningarna. Vår affärsidé är att genom unik erfarenhet och kunskap erbjuda företag på den internationella marknaden kompletta koncept och produkter, vad avser lösningar för upplevelsebaserade aktiviteter för barn och ungdomar i kommersiella och offentliga miljöer. Du erbjudsArbetsuppgifterTjänsten består av att driva vår serviceorganisation i det dagliga arbetet och i det stora spektrat. Vårt serviceteam består idag av 3 servicekoordinatorer baserade i Sverige, Slovakien och UK, och ett flertal servicetekniker. Serviceorganisationen ansvarar för att planera, offerera, verkställa och följa upp service- och underhållsuppdrag hos både befintliga och nya kunder, samt även för att beställa material samt att planera in personal från vårt serviceteam. Dessa serviceuppdrag sker i olika delar av världen men främst inom Norden och Europa. Tjänsten innefattar en blandning av rutinmässiga administrativa uppgifter och problemlösning, snabba puckar och ett stort behov av att hjälpa till där det behövs. Du kommer till exempel att:· Ansvara för den dagliga driften av serviceavdelning.· Utveckla vår serviceavdelning genom att bland annat tillämpa och utveckla rutiner, samt följa upp att dessa följs på samtliga kontor.· Effektivisera nuvarande processer för att ytterligare öka koncernens konkurrenskraft.· Vårda befintliga kundrelationer såväl som arbeta fram nya kunder genom olika kundaktiviteter.Din profilDu skall vara strukturerad och stresstålig, kunna jobba med många uppgifter och projekt samtidigt, ha en god planeringsförmåga för eget och andras arbete samt hålla deadlines. Det är viktigt att du är analytisk och lösningsorienterad, kan förutse hinder och problem, samt fatta snabba men välgrundade beslut. Vi förutsätter att du "brinner" för projektplanering, arbetar resultatorienterat och vill jobba i en internationell miljö. Du skall ha god servicekänsla samt ha lätt för att skapa goda relationer. Du är bra på Word och Excel samt behärskar engelska och svenska i både tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande.Du har körkort och tillgång till egen bil. Du kommer passa i rollen om du är:Du är en väldigt service- och kundorienterad person, som har en stor vilja att hjälpa till och som älskar att vara spindeln i nätet. Du är en person som går den extra milen för att lösa en uppgift på bästa sätt. Du måste ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet från projektkoordinering är meriterande. Andra viktiga egenskaper är att du är en person med högt ansvarstagande, noggrann, lyhörd, tydlig, självgående och kan strukturera och planera ditt eget arbete. Du ser lösningar, inte problem och har lätt för att kommunicera. Som person är du självgående, bra på att kommunicera, samt har bra sinne för siffror och ekonomi eftersom du kommer att ha budgetansvar för projekten.
Publiceringsdatum2019-05-23Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-22
Ange följande referens när du ansöker: Servicekoordinator
FöretagSPI Global Play AB
KontorsadressSKRITTGATAN 8
Jobbnummer 4804973
Observera att sista ansökningsdag har passerat.