Speditör till internationellt företag
PSPartner / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan 25 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på
www.pspartner.se Vi söker för kunds räkning en speditör till ett internationellt företag och till en avdelning som arbetar med både sjö och flygtransporter. Tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 3 månader med en möjlighet till förlängning/anställning hos vår kund.
Publiceringsdatum2017-01-27Dina arbetsuppgifterSom speditör kommer du att arbeta med hela kedjan från förfrågningar till slutförandet av uppdraget i form av fakturering och resultatrapportering. Du arbetar i nära relation med kunderna som är från hela världen.
KvalifikationerVi tror att du brinner för kundservice och problemlösning. För att snabbt komma in i rollen tror vi att du har erfarenhet inom spedition.
Du har gymnasiekompetens med en vidareutbildning inom spedition, logistik, transport eller ekonomi. Du är en social person som tycker om kundrelationer och arbetar med en hög professionalism. Du visar ett stort engagemang för ditt arbete, är mån om att leverera med bra kvalitet och är snabb och personlig i ditt bemötande. Vi tycker att det är lika viktigt att du kan arbeta självständigt som att samarbeta i team. Du har en stor flexibilitet och tar tag i det som behövs. Du har en förmåga att prioritera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt under tidspress. Vi ser gärna att du som person är med och bidrar till organisationens fortsatta utveckling. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt en mycket god datorvana och hanterar Office. Har du arbetat i ett eller flera affärssystem är det meriterande.
Tjänsten
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start i februari och pågår ca 3 månader och med en möjlighet till förlängning/anställning hos vår kund. Du anställs initialt som konsult av PS Partner.
Så ansöker duVi samarbetar med rekryterings- och bemanningsföretaget PS Partner i denna rekrytering. För att söka tjänsten, registrera din CV tillsammans med ett personligt brev på
www.pspartner.se. För frågor, kontakta rekryteringskonsult Lena Wadenby på +46 723 30 60 61/
lena.wadenby@pspartner.seIntervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!
"PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan 25 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på
www.pspartner.se"Varaktighet, arbetstid
1 -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPSPartner
AdressPSPartner
SÖDRA HAMNGATAN 25
41114 GÖTEBORG
KontorsadressSÖDRA HAMNGATAN 25
Jobbnummer 3288067
Observera att sista ansökningsdag har passerat.