Specialpedagog till Jonstorpsskolan

Höganäs kommun, Höganäs kommun Utbildningsförvaltningen / Speciallärarjobb / Höganäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speciallärarjobb i Höganäs, Bräcke, Helsingborg, Ängelholm, Bjuv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Höganäs kommun, Höganäs kommun Utbildningsförvaltningen i Höganäs

Utbildningförvaltningen ansvarar för skola och barnomsorg i Höganäs kommun. Vårt grundläggande synsätt, som genomsyrar både organisationen och målen med vår verksamhet, är att lärande är en livslång process som startar i tidig ålder.
Vi har sex geografiskt indelade enheter, som har ansvar för områdets barnomsorg och grundskola. Inom varje enhet finns förskola och familjedaghem samt en F-9-skola som omfattar förskoleklasser, grundskola och skolbarnsomsorg.
På Kullagymnasiet finns tio nationella program med totalt ca 600 elever.
Vi ansvarar även för kulturskolan Eric Ruuth och fem fritidsgårdar.

Publiceringsdatum
2008-05-09

Arbetsuppgifter
Du tar ansvar för det specialpedagogiska arbetet i verksamheten från förskola till åk 5. Du ger råd och stöd till lärare i deras arbete och undervisar elever med olika inlärningssvårigheter.

Kvalifikationer
Vi vill att du är utbildad specialpedagog.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare, tillträde:

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: 75%. Individuell lönesättning. Ange löneanspråk.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-30
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Håkan Landén, 042-33 76 02, 070-6804338

Facklig kontakt
Malin Ek, 042-337809
Petter Cavell, 042-337803

Företag
Höganäs kommun, Höganäs kommun Utbildningsförvaltningen

Adress
Höganäs kommun, Höganäs kommun Utbildningsförvaltningen
Centralgatan 20
26382 Höganäs

Jobbnummer
216993

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Höganäs kommun, Höganäs kommun Utbildningsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Höganäs kommun, Höganäs kommun Utbildningsförvaltningen: