Specialpedagog/Speciallärare

Skol- och barnomsorgsförvaltningen / Speciallärarjobb / Jönköping
2008-11-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Specialpedagog/Speciallärare" (publicerad 2010-06-02) ⬅️


Visa alla speciallärarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skol- och barnomsorgsförvaltningen i Jönköping, Gävle eller i hela Sverige

Rektorsenheten för resursskolor
Rektorsenheten för resursskolor ingår i förvaltningens Skol- och barnomsorgsenhet och består av tio mindre enheter som är geografiskt spridda i kommunen. Skolverksamhet bedrivs också vid två privata behandlingshem. Resursskolorna utgör stöd till skolverksamheten. På resursskolorna ges en undervisning som har sin utgångspunkt i varje elevs förutsättningar och behov.
Undervisning av elever på resursskola.
Vi söker en specialpedagog/speciallärare med 4-9 bakgrund med stort intresse och engagemang för arbete med elever i behov av särskilt stöd. Stor vikt läggs vid god samarbetsförmåga och personlig lämplighet. Dokumenterad erfarenhet av arbete som lärare vid resursskola är ett krav. Önskas en veckas annonsering.

Publiceringsdatum
2008-11-26

Arbetstider och omfattning
2009-01-07 2009-06-12

Ersättning
Individuell lönesättning enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-12-15
Ansökan skickas till:
Skol- och barnomsorgsförvaltningen
Laanie Olin
Box 1002
56124 Huskvarna
Ange följande referens när du ansöker: 08-60-7137
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Rektor Barbro Waldmann, 036- 10 67 36
Lärarförbundet Anders Kilefors, 036- 10 60 69

Företag
Skol- och barnomsorgsförvaltningen
Företagspresentation

Adress
Skol- och barnomsorgsförvaltningen
Box 1002
56124 Huskvarna

Jobbnummer
359714

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skol- och barnomsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skol- och barnomsorgsförvaltningen: