Specialpedagog

Lysekils kommun Bildningskontoret / Speciallärarjobb / Lysekil
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speciallärarjobb i Lysekil, Sotenäs, Munkedal, Orust, Uddevalla eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lysekils kommun Bildningskontoret i Lysekil

Lysekil har ett naturskönt läge vid Gullmarsfjorden på västkusten.
Kommunen, med ca 15 000 invånare, har ett väl utvecklat näringsliv, god kommunal service samt fantastiska rekreationsmöjligheter.
Vi kan erbjuda stimulerande arbetsuppgifter i en spännande
miljö som präglas av framtidstro.
Bildningsförvaltningen söker:
Under förutsättning att erforderliga beslut fattas
SPECIALPEDAGOG, 100 %,
dnr 10-127-023
Arbetsplats: Stångenässkolan, Bro skola

Publiceringsdatum
2010-12-09

Dina arbetsuppgifter
• genomföra pedagogiska utredningar och analyser
• verka som stöd för pedagoger vid upprättande av åtgärdsprogram
• ge handledning och konsultation till personal
• deltaga i elevvårdskonferenser
• delta i arbetet med organisation och utveckling
Kvalifikationer: Utbildad specialpedagog
Fackliga representanter:
LR Sven Gullman 0523- 202 03
LF Sture Elofsson 0523- 217 45

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Tillträde
2011-02-01

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-01-07
Skicka din ansökan med CV och meritförteckning, märkt med:
dnr 10-127-023
till Lysekils kommun, 453 80 Lysekil
eller via epost
till registrator@lysekil.se senast 11-01-07
Ansökan kan skickas till e-postadress: registrator@lysekil.se

Kontakt
Berith Jakobsson, 0523-61 37 60, 070-31 91 980, registrator@lysekil.se

Företag
Lysekils kommun Bildningskontoret

Adress
Lysekils kommun Bildningskontoret
45380 LYSEKIL

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0523-613000
E-postadress: registrator@lysekil.se

Jobbnummer
797395

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lysekils kommun Bildningskontoret

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lysekils kommun Bildningskontoret: