Specialister till Tres Operation Support

Hi3G Access AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hi3G Access AB i Stockholm, Täby, Södertälje, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. 2018 bytte vi lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.

Vill du jobba med kundkontakt och samtidigt specialisera dig i hur vårt nät fungerar och är uppbyggt? Drivs du av att ge god service till våra kunder och vill vara med och bygga ett nytt arbetssätt? Vill du arbeta med felsökning där du verkligen får vända och vrida på detaljerna för att hitta den bästa lösningen? Då kan du vara vår nya kollega - nu söker vi två nya medarbetare till teamet!

Operation Support är avdelningen vars huvudfokus är att ta hand om våra nät- och system relaterade ärenden som kommer från våra kunder. Vårt mål som team är att varje dag leverera en snabb, professionell och genuin service till såväl våra kunder som kollegor. Vi har ett högt kundfokus och en fast övertygelse om att allt går att göra bättre. För att trivas hos oss behöver du vara en teamspelare, ha ett starkt personligt driv och som gillar att påverka. Du är duktig på att lyfta blicken samtidigt som du förstår vikten av att gå ner på detaljnivå för att utveckla lösningar.

Operation Support tillhör avdelningen Channel Support, som tillsammans stöttar stora delar av organisationen och dessutom har enormt roligt med varandra inom avdelningen.

Hur ser din nya roll ut?

Din uppgift är att hantera eskalerade kundärenden i en second-line från Kundservice och 3Butik. Hanteringen sker via ärenden, telefonsupport internt och externt samt direktkontakt med våra kundansvariga och säljare. De ärenden du hanterar är till stor del täckningsrelaterade felanmälningar, men även systemrelaterade felanmälningar av nummer, sms, utland, interna system med mera. Till din hjälp har du ett 15-tal olika system, ett nära samarbete med flera av våra interna IT-avdelningar samt möjlighet till egna ansvars- och utvecklingsområden.

Vem tror vi att du är?

• Genuint tekniskt intresse, effektiv, självgående och noggrann.
• Nyfikenhet för hur våra produkter och vårt nät fungerar och är uppbyggt
• Förstår vikten av god service.
• Arbetat på Tre i minst 6 månader med goda resultat.
• God kommunikationsförmåga i skrift och tal.

Det viktigaste är inte vad du har gjort tidigare, utan att du har rätt engagemang, inställning och kundfokus.

Vi har två tjänster tillgängliga för denna roll varav den ena är en tillsvidare anställning och den andra ett vikariat, båda med start omgående. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Sara Waldén, Team Manager - Operation Support och Admin, på 07353374 04.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2020-09-02

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-10-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hi3G Access AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hi3G Access AB (org.nr 556593-4899)

Arbetsplats
Tre

Jobbnummer
5343412

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hi3G Access AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hi3G Access AB: