Sparbanken Skåne Söker Nya Kollegor Till Bankens Kundcenter

Roi Rekrytering Sverige AB / Kundservicejobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Roi Rekrytering Sverige AB i Kristianstad, Sölvesborg, Hässleholm, Olofström, Hörby eller i hela Sverige

Är du nyfiken på bank och har erfarenhet av att arbeta med människor? Tycker du liksom vi att det är självklart att bidra till samhället? Har du lätt för att ta till dig ny information och motiveras av att hitta lösningar? - Då kan jobbet på Sparbanken Skånes Kundcenter vara något för dig!
Vi söker relations- och resultatinriktade kollegor för arbete på bankens Kundcenter. Du väljer om du vill utgå ifrån kontoret i Lund eller Kristianstad. På Kundcenter arbetar ca 70 medarbetare och här är det viktigt att ha roligt både på och i jobbet.
Varför ska du jobba hos oss?
Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Sparbanken Skåne är certifierad som en utmärkt arbetsplats via Great Place to Work och rankas som Sveriges sjätte bästa arbetsplats! Våra medarbetare är vår viktigaste resurs. Om våra medarbetare trivs och känner engagemang kommer våra kunder trivas med oss.
Om Kundcenter
På Kundcenter ger vi service till alla bankens kunder och möter kunden via telefon och digitala kanaler. Vi har inga ärenden som väntar på oss när vi kommer till kontoret, eftersom vi arbetar tillsammans med de arbetsuppgifter som kommer in. Vi erbjuder dig ett arbete med varierande arbetsuppgifter, där du förklarar, guidar och erbjuder de allra bästa lösningarna för kunden.
På Kundcenter önskar du ditt eget schema. Vi har öppet 08.00-20.00, måndag-fredag och 10.00-16.00 lördag-söndag. Oftast arbetar du en kväll/vecka och en helgdag var åttonde vecka.

Publiceringsdatum
2023-02-21

Profil
Vi söker dig som brinner för att möta kunder på distans i ett snabbt och omväxlande tempo. Du motiveras av att hitta de bästa lösningarna för kunden, med affärsmässighet i fokus. Som person är du öppen, prestigelös och tycker att det är spännande med den digitala utvecklingsresan. För att lyckas på Kundcenter behöver du vara bra på att skapa goda relationer i korta möten.
Erfarenhet av service- och eller försäljning är ett krav för rollen.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och hur du med dessa kompletterar gruppen.
Är du intresserad av tjänsten?
Ansök med ett personligt brev samt CV genom att gå in på vår hemsida. Motivera tydligt i din ansökan varför du söker och vad du kan bidra med i rollen och till Sparbanken Skåne. Sök snarast men senast 12 mars då tillsättning sker efter hand. Personprofilstester förekommer i urvalsprocessen.
Har du frågor kontakta Heidi Harju Gruppchef Kundcenter, telefon 044-13 84 26.
Kontaktperson för Finansförbundet är Kristina Ewald, telefon 0415-173 33.
Kontaktperson för SACO är Kristina Månsson 044-13 82 77.
Som medarbetare på Sparbanken Skåne är du med och bidrar till att utveckla samhället, förverkliga drömmar och hjälpa människor att växa. Genom att låta delar av vinsten gå till lokala projekt inom idrott, kultur, utbildning och näringsliv bidrar vi till att skapa framtidstro där du bor. Detta gör oss stolta!
Läs mer om oss på www.sparbankenskane.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Roi Rekrytering Sverige AB (org.nr 556742-3248)
291 50  KRISTIANSTAD

Arbetsplats
Sparbanken Skåne

Jobbnummer
7471720

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Roi Rekrytering Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Roi Rekrytering Sverige AB: