Spansktalande Teknisk Support (spoc) / Spanska / Engelska / Delt
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-12-05FöretagetFöretaget är ett multinationellt företag inom telekombranschen. De äger och driftar ett av de största fiberoptiska näten i världen. De har tusentals kunder och finns i över 80 länder. Du kommer att arbeta på företagets huvudkontor i Stockholm.
Dina arbetsuppgifterI rollen som teknisk support på deltid har du kontakt med företagets kunder via mail, telefon och jobbar i ärendehanteringssystem. Du tar även kontakt med kunder som berörs av större strömavbrott och rapporterar orsaken till avbrottet. Exempel på arbetsuppgifter är att se om en port är uppe eller nere, genom att tolka statistik, loggmeddelanden och ljusnivåer. Du arbetar med konfigurering, felsökning och eskalering av ärenden. Avdelningen arbetar skift och har öppet 24/7, 365 dagar om året.
Kvalifikationer• Eftergymnasial teknisk utbildning, inom exempelvis nätverk eller telekommunikation
• Hög teknisk kunskap , förståelse och intresse för telekommunikation (TCP/IP-teknik)
• Certifieringar inom Cisco och/eller Juniper
• Erfarenhet av support eller kundtjänst
• Flytande engelska och spanska i tal och skrift
Vi söker dig som är serviceminded, stresstålig och har en god samarbetsförmåga. Du har lätt för att hantera kunder, är ansvarstagande och har god problemlösningsförmåga. Därtill har du lätt för och ett intresse för att lära dig nya tekniker, system och rutiner.
Övrig information:
Start: omgående
Plats: Stockholm
Lön: enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: SPOC, NOC, telekommunikation, TCP/IP, konfigurering, routing, switching, CISCO, Juniper, ärendehantering, teknisk support, helpdesk, spanska, engelska, english, spanish, deltid, part time.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Sundlöf
linda.sundlof@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3196358
Observera att sista ansökningsdag har passerat.