Spännande jobb som Produktionskoordinator

serveOffice ab / Inköpar- och marknadsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Järfälla eller i hela Sverige

Serveoffice har fått i uppdrag att hitta en produktionskoordinator till vår kund som arbetar inom modebranschen. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på heltid med placering i centrala Stockholm. Start mitten på augusti och förväntas pågå till och med december, men med goda chanser till förlängning.

Publiceringsdatum
2023-07-06

Om tjänsten
I rollen som produktionskoordinator kommer du att arbeta brett med många olika administrativa arbetsuppgifter och supporta flera olika personer på avdelningen.
I detalj innebär tjänsten bland annat: Artikeluppdatering i system
Behovsuträkning och bokning av tillbehör inför produktion
Inleveranser och tulldeklarationer
Orderläggning
Leveransberäkning
Samarbeta med inköpare
Utföra kvalitetstester och ta fram tvättråd

Vem är du
Vi söker dig som gärna har erfarenhet av mode- eller textilbranschen på något sätt. Har du en utbildning med inriktning textil och inköp så är det en fördel. Du bör ha mycket goda kunskaper i Officepaketet och särskilt excel. Har du arbetat i något affärssystem är det en fördel och ännu bättre om du har erfarenhet av Dynamics 365 Business Central. Flytande engelska i tal och skrift är ett krav. För att lyckas i denna tjänst som produktionskoordinator krävs att du är en lugn, organiserad och en lösningsorienterad person med driv. Du kan arbeta självständigt och fatta beslut, men du är fortfarande en lagspelare. Vi söker dig som inte ser motgångar som problem utan som utmaningar och du är ständigt beredd att hitta nya lösningar. Du har dessutom en förmåga att jobba mot och hålla deadlines. Du har ett intresse för mode och textil och känsla för kvalitet och detaljer.

Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
På Serveoffice är vi personliga och värderar relationer högst, oavsett om det är kunder, konsulter eller kandidater. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med över 30 års erfarenhet. Något som beskriver oss är engagerade kollegor och ledare som har förstått betydelsen av att ha personal som trivs och mår bra. Olika typer av aktiviteter anordnas flera gånger per termin för att skapa en härlig gemenskap och en "vi-känsla".
Vi har kollektivavtal och erbjuder ett brett förmånspaket och ett generöst friskvårdsbidrag. Viktigast av allt- vi erbjuder en bra arbetsplats med mycket skratt!

I denna rekrytering samarbetar vi med Melissa Al-Haydari på Serveoffice. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Notera att urval görs löpande och därför vill vi ha in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor eller funderingar om tjänsten, tveka inte att kontakta Melissa Al-Haydari 076- 724 90 28, melissa.haydari@serveoffice.se eller Cissi Silvstam på 070-564 13 70, cissi.silvstam@serveoffice.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Serveoffice AB (org.nr 556418-1492)

Kontakt
Cissi Silvstam
cissi.silvstam@serveoffice.se

Jobbnummer
7944879

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: