Spännande heltidsjobb som Customer Service Specialist

MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Är du strukterad och nogrann? Tycker om att vara en team-player och drivs av eget ansvar? Vi söker nu en Customer Service Specialist för vår internationella kund Vyaire Medical som är verksamma inom hälso- och sjukvårdsindustrin. Detta är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader och det finns chans för eventuell förlängning.

Om företaget Vår kund är ett internationellt företag som arbetar aktivt med att förbättra säkerheten och kvalitén inom hälso- och sjukvårdsindustrin. Deras produkter och tjänster stödjs av marknadsledande teknologi runt om i världen. Företaget har för närvarande över 16 000 anställda globalt. Genom deras innovativa lösningar, pålitliga teknik och begåvade medarbetare tar de industrin i en helt annan riktning.



Om tjänsten I denna tjänst kommer du att vara en "all-around" person som kommer hantera företagets kundtjänst och support gällande hela orderprocessen och följa upp varje enskilt fall tills avslut. Detta innebär också att du kommer vara ansvarig för att upprätthålla kontakt mellan kunder och interna parter för att besvara och lösa eventuella problem som uppstår. Du kommer främst att använda telefon och dator som arbetsredskap.



Dina uppgifter: Svara på inkommande ärenden från kunder, både företags- och privatkunder

Administrativt arbete i form av registrering av inkommande ordrar/ärenden, följa deadlines, rapportering, etc.

Kontakta lagerpersonal för att följa upp distrubutionskanalerna, leveranserna, ledtiderna och retur av gods

Arbeta med externa parter för att hantera oregelbudna leveranser och upphämtning av gods från diverse kunder i hela landet.
Rapportera till arbetsledaren och kollegor gällande specifika ärenden samt kunna hålla en öppen dialog med feedback för att lösa problemet
Upprätthålla kontakten och arbeta proaktivt med kunder, säljavdelning och andra interna parter för att bygga en stark relation
Arbeta i backoffice och vara ett stöd för säljavdelningen
Din profil:

Vi tror att du som söker tjänsten:

har erfarenhet från kundservice tidigare

har förmågan att lätt kunna strukturera, plannera och prioritera arbetsuppgifter när belastningen är hög

har god systemvana, meriterande om du har arbetat med SAP tidigare
tycker om att arbeta administrativt med dator och telefon som arbetsredskap
kan hantera att arbeta under deadlines och stress
bemästrar svenska och engelska flytande i tal och skrift

är en team-player som tycker om att samarbeta
har en hög arbetsmoral och nogrann
har erfarenhet med att arbeta i Microsoft Office-paketet


Låter detta intressant rekommenderar vi dig att du ansöker så snart som möjligt eftersom intervjuer sker löpande, och positionen kan således tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-05-07

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Dennis Tran +46 8 21 67 26
Office +46 720221442

Företag
MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB

Adress
MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 66

Jobbnummer
3481299

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB: