Sommarvikarier inom kundtjänst, Stenungsund

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Butikssäljarjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Stenungsund, Kungälv, Uddevalla, Trollhättan, Göteborg eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se

Nu söker vi två kundtjänstmedarbetare för sommaruppdrag hos vår kund i Stenungsund

Publiceringsdatum
2012-05-07

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i att upprätthålla telefonservice och kundtjänst i kommunerna Stenungsund, Tjörn och Orust. Du kommer även att arbeta med fakturafrågor från kunder, ta fram och utarbeta avräkningar gällande avtal samt fakturera abonnenter och kunder. Du kommer även att administrera statistik samt vara behjälplig i allmänt förekommande kontorsgöromål. Företaget är med placering i Stenungsund och arbetstiderna är mellan 7.00-16.00. Uppdraget är på heltid och startar 4 juni och kommer att pågå fram till mitten av augusti (17/8).

Erfarenheter
Vi söker dig som har gymnasiekompetens eller motsvarande och som tidigare har arbetat inom kundservice. Vidare besitter du mycket goda kunskaper i Officepaketet.

Dina personliga egenskaper
Som person är du serviceminded, kundfokuserad och självständig i ditt arbete. Vidare är du strukturerad, ödmjuk, har en positiv inställning och en vilja att lära dig nytt. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag. Uppdraget är med start i början av juni och kommer att pågå till slutet av augusti.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka. Här finner du en länk till annonsen: http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1521136

Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Helena Åhs på telefon 031 725 45 16.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-05-21
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1235606

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: