Sommarvikarie till Kundservice
Heimstaden AB / Kundservicejobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Heimstaden AB i Norrköping,
Linköping,
Katrineholm,
Eskilstuna,
Haninge eller i
hela Sverige Till vårt härliga gäng i Norrköping söker vi nu sommarvikarie för att stärka vårt arbete med att skapa en trivsam och trygg boendemiljö för våra hyresgäster.
Heimstaden har en vision om att förenkla och förgylla kundernas liv genom omtänksamma boenden - Friendly Homes. Vår ambition är att växa på ett ansvarsfullt och hållbart sätt tillsammans med samarbetspartners som delar våra värderingar. Vi har ett livslångt perspektiv på våra fastigheter, vilket innebär att vi bygger, utvecklar och förvaltar hållbara och moderna hem med rätt standard. Kulturen präglas av våra värderingar Care, Dare och Share.
Som kundservicemedarbetare får du möjligheten att vara en del av ett team som är navet i många delar av Heimstaden - där du får hjälpa våra kunder med sina utmaningar varje dag samtidigt som du stöttar dina kollegor i förvaltningen.
Vi söker dig som är minst 18 år och som kan arbeta heltid större delen av sommaren, juni - augusti. Du rapporterar till Manager Customer Care (chef inom kundservice) som utgår från samma kontor.
Publiceringsdatum2024-03-01ArbetsuppgifterDu kommer ingå som en del av vårt team på kundservice som idag består av ett gäng härliga och oerhört service-minded kollegor. Det är ett glatt gäng med mängder av olika kompetenser och erfarenheter, vilket gör teamet så bra som det är idag.
Vi behöver förstärkning över sommaren och i rollen arbeta du nära verksamheten med att säkerställa en god kundupplevelse för Heimstadens hyregäster, externa leverantörer samt förvaltningen. Detta gör du genom att bland annat besvara och koppla inkommande samtal, hantera serviceanmälningar och avlasta förvaltningen genom att lösa så många inkommande ärenden som möjligt.
Vi önskar att vår drömkandidat har:
Vi söker i första hand dig som har erfarenhet från service i butik eller telefon och är van att arbeta självständigt. Då arbetet innehåller mycket hyresgästkontakt behöver du vara serviceinriktad samt ha god förmåga att komma överens med och hantera människor i olika situationer.
Vi jobbar bland annat i program som Vitec, Kundo Chat-Mail-Forum samt en Teamsintegrerad växel. Kan du ett eller flera av dessa system kommer vi jubla - om du istället kan andra liknande system, är vi övertygade om att du kan lära dig våra på ett kick!
Rollen kräver att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Övriga språkkunskaper är meriterande, då våra hyresgäster kommer från världens alla hörn.
Vad kan vi erbjuda dig?
Hos oss erbjuds du ett ansvarsfullt och utvecklande arbete, spännande arbetsuppgifter och goda utvecklingsmöjligheter internt.
Våra värderingar är oerhört viktiga för oss; Care, Share och Dare. Här har alla våra medarbetare ansvar för att dessa genomsyras i vardagen, i både smått och stort. Läs gärna mer om vad våra medarbetare tycker om hur det är att jobba hos oss:
https://heimstaden.com/jobba-har/ För att matchningen oss emellan ska bli så bra som möjligt och att vi ska ha en så enhetlig process som möjligt, har vi på Heimstaden valt att inte längre be om några personliga brev i din ansökan samt att tydligare arbeta med tester i vår rekryteringsprocess. Testerna hjälper oss att kunna matcha rätt person med rätt jobb. På detta sätt ökar vi chansen för att du som blir anställd kommer att trivas hos oss och att du har rätt förutsättningar för att lyckas i din roll.
Ansökan
Din ansökan välkomnas senast den 24 mars. Vi kan komma att göra löpande urval och intervjuer så vi välkomnar din ansökan redan idag.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till:
https://sri.se/faq-kandidat-bakgrundskontroll/ Ersättning Individuell lönesättning
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Heimstaden AB (org.nr 556670-0455)
Kontakt Manager Customer Care
Mattias Flink
mattias.flink@heimstaden.com Jobbnummer 8509022
Observera att sista ansökningsdag har passerat.