Sommarvikariat i Kontaktcenter, ref.nr 1875
Håbo Kommun / Butikssäljarjobb / Håbo
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Håbo,
Sigtuna,
Upplands-Bro,
Knivsta,
Österåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Håbo Kommun i Håbo,
Upplands-Bro,
Enköping,
Uppsala,
Stockholm eller i
hela Sverige Allt fler upptäcker Håbo kommun, en ung och spännande tillväxtkommun med Bålsta som centralort. Vi är 21 000 invånare och fortsätter att växa.
Vårt centrala läge i en växande region ger oss närhet och bra kommunikationer till de större städerna. Från både Stockholm och Västerås tar du dig hit på 30 minuter.
I Håbo kommun har vi även en intern närhet som ger medarbetare stor möjlighet till påverkan och beslut. Här har du möjlighet att vara delaktig i förändrings- och utvecklingsarbetet.
Vi är ca 1 600 medarbetare som driver kommunen framåt inom våra olika verksamheter. För oss är det en självklarhet att ständigt arbeta för att vara en attraktiv arbetsgivare.
Hållbar miljö, hälsa och välbefinnande samt teknisk utveckling är några viktiga ingredienser i det arbetet.
Som invånare ska man inte behöva veta hur kommunen är organiserad för att veta vart man ska vända sig med sitt ärende. Genom att förenkla, förbättra och effektivisera information, vägledning och handläggning av enklare ärenden förbättras möjligheterna att få rätt hjälp redan vid en första kontakt. Kontaktcenters mål är höga med siktet inställt på att ge effektiv service. Som medarbetare i vårt Kontaktcenter kommer du att arbeta med allt från att ge information och vägledning till att handlägga enklare ärenden.
Detta kommer att ske dels genom telefonkontakt dels genom personliga besök i kommunhuset.
Exempel på uppgifter är:
• Ge allmän samhälls- och kommuninformation
• Ta emot ansökningar och anmälningar
• Hjälpa till att fylla i blanketter
• Ge support till e-tjänster
• Hantera synpunkter och felanmälningar
• Ärendehandläggning enligt överenskommelse med förvaltningarna.
Du är en erfaren datoranvändare, är mycket van vid informationssökning och att arbeta med it-baserade verksamhetssystem. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har lätt att ta in information och förmedla den till andra.
Du är serviceinriktad och lösningsorienterad. Du är en lugn och stabil person som arbetar fokuserat och är kontrollerad i stressituationer. Du har förmåga att arbeta självständigt och förstår värdet av teamarbete. Du kan snabbt anpassa dig till ändrade omständigheter och är villig att bredda din kompetens.
Goda kunskaper svenska och engelska.
Då Kontaktcenter är en viktig resurs avseende service och information vid kriser och extraordinära händelser är det viktigt att du ser detta som en del i kommunvägledarens uppdrag.
Varaktighet juni till augusti 2018
Heltid - schemalagd
Månadslön. Individuell lönesättning tillämpas. Kollektivavtal finns.
Sista ansökningsdag Sista ansökningsdag är den 17:e februari 2018.
Inkomna ansökningar behandlas fortlöpande och kallelse till intervju kan komma att ske före ansökningstidens utgång.
Vi sköter rekryteringsarbetet själva och avsäger oss all kontakt med rekryteringsbolag.
Håbo kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2018-01-22ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDomenica Gerlach, Enhetschef
domenica.gerlach@habo.se +4617152500
Alexandra Solvin, TF enhetschef
alexandra.solvin@habo.se +4617152500
FöretagHåbo kommun
AdressHåbo kommun
Centrumleden 1
74680 Bålsta
KontorsadressCentrumleden 1
Jobbnummer 3916517
Observera att sista ansökningsdag har passerat.